رییس کمیته مشارکتهای مردمی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مرگ «فاطمه» کودک پنج ساله در حوض بوستان کوهسار گفت: همه اعضای شورا وکیل خانواده این کودک هستند.
کد خبر: ۲۳۸۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳ 31 May 2016
الهه راستگو عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حادثه مرگ کودک ٥ ساله در حوض بوستان کوهسار شهرک رضویه با تاکید بر اینکه بررسی چگونگی این رخداد باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد، اظهار کرد: همانطور که رئیس شورای شهر اظهار کردند ما همه، وکیل این خانواده هستیم و قطعا این موضوع تا حصول نتیجه نهایی پیگیری خواهد شد.

وی به بازدیدهای خود از منطقه ١٥شهر تهران و فعالیتهای جهادی شهردار این منطقه اشاره کرد و افزود: تا جایی که بنده مطلع هستم، انجمنی شهردار این منطقه به عنوان یکی از مدیران همیشه در صحنه شهرداری بوده‌اند به طوریکه در خصوص این موضوع نیز علی رغم بیماری در کوتاهترین زمان ممکن در صحنه حاضر شدند.

رییس ستاد توان افزایی و حمایت از فعالیت سازمانهای مردم نهاد شهر تهران تاکید کرد: همه اعضای شورا در قبال مردم مسئولند و قطعا حق کسی تضیع نخواهد شد.

راستگو در پایان به فعالیتهای بخشی از سازمانهای مردم نهاد شهر تهران در حوزه مدیریت بحران و پیشگیری اشاره کرد و افزود: بی شک فعالان اجتماعی این تشکل‌های غیر انتفاعی مردم نهاد و خود جوش در این خصوص نیز در صحنه خواهند بود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار