اکثر کارخانه‌های استان به نام تجاری شهر و استان‌های دیگر کار تولید می‌کنند، تا کی باید با اسم برند تبریز در همدان کفش تولید شود؟
کد خبر: ۲۳۸۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴ 31 May 2016
رئیس اتحادیه کیف و کفش همدان با بیان اینکه چرم همدان در اولویت دوم کشور را دارد، گفت: 1000 واحد تولیدی چرم در همدان وجود دارد که  6000 نفر در این زمینه فعالیت دارند.

به‌گزارش ایسنا، گازرانی دوشنبه 10 خرداد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: صنعت چرم، صنعتی اشتغالزا برای استان همدان به‌شمار می‌رود که با آن می‌توان معضل استان همدان که اشتغالزایی و ارز آوری است، حل کرد.

وی با بیان اینکه مسئولان مرتبط با صنعت چرم کجا هستند؟ گفت: بخش خصوصی در این زمینه وارد کاری شده که دولتی‌ها از آن غافل بودند.

گازرانی تصریح کرد: اکثر کارخانه‌های استان به نام تجاری شهر و استان‌های دیگر کار تولید می‌کنند، تا کی باید با اسم برند تبریز در همدان کفش تولید شود؟

وی با اشاره به برگزاری سمینار ساخت نشان تجاری و مدیریت مجتمع‌های تجاری، عنوان کرد: شرایط خوبی برای تولیدکنندگان ایجاد شده تا از این فرصت برای ثبت نام تجاری خود استفاده کنند.

رئیس اتحادیه کیف و کفش همدان بیان کرد: در همدان شرکت‌هایی که بتوانند نام تجاری را ثبت کنند وجود ندارد.

گازرانی از برگزاری نمایشگاه و همایش تخصصی کیف و کفش در همدان خبرداد و گفت: همایش و نمایشگاه تخصصی کیف و کفش همدان 25-23 تیرماه در همدان برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار