کد خبر: ۲۳۸۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۹ 01 June 2016

سرپرست دبیرخانه ائمه جمعه و جماعات نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت جنوب شرق کشور با بیان اینکه ابراز ارادت اهل سنت به امام رضا علیه السلام هم وزن با اهل تشیع است، گفت: برگزاری جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی بساط فتنه های مذهبی و قومی در استان را برمی چیند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه سیستان و بلوچستان، مولوی عبدالغنی دهانی پیرامون برگزاری جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در هنرهای گرافیک در زاهدان بیان داشت: آشنایی مردم نسبت به ائمه معصومین به ویژه امام رضا علیه السلام مهمترین دستاورد برگزاری جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در هنرهای گرافیک در زاهدان می باشد.

وی افزود: در حال حاضر که شبکه های وهابی تمامی سعی و تلاش آنان بر این است که مردم را از معنویت و ائمه معصومین و به نحوی مردم را از شناخت این فضایل با تبلیغات و بیانات خود دور کنند، می طلبد این نوع جشنواره ها و همایش ها بیشترباشد.

این روحانی سرشناس اهل سنت در استان با تاکید بر اینکه برگزاری جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در هنرهای گرافیک حتماً خروجی مثبتی خواهد داشت، افزود: می توان اهل سنت و اهل تشیع را بر محور امام رضا علیه السلام جمع کرد و برگزاری این جشنواره برکات زیادی برای استان خواهدداشت.

مولوی دهانی خاطرنشان کرد: پیشنهاد می شود از شخصیت های علمی، هنری، چهره های مردمی، ائمه جمعه و جماعات و فریقین دعوت شود تا صاحبان قلم و تریبون بتوانند در این جشنواره نظریات مذهبی را در خصوص ائمه معصومین به ویژه امام رضا علیه السلام بیان کنند.

وی افزود: برگزاری این نوع جشنواره ها در ایامی که منتسب به ائمه اطهار است، به خصوص دهه کرامت می توان از برکات بیشتری استفاده کرد، جامعه ما می تواند در این دهه که با امام رضا علیه السلام و اهل بیت علیهم السلام مانوس می باشد بیشتر جذب عرفان و اخلاق آن بزرگواران شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار