جانشین فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع):
این فرمانده ارشد نظامی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی ایران الگویی بسیار بزرگ برای همه جهانیان محسوب می‌شود افزود: به واسطه این انقلاب بسیاری از کشورها نیز انقلاب کردند و به تبعیت از فرامین بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در کشور خود انقلاب به پا کردند.
کد خبر: ۲۳۹۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴ 01 June 2016
جانشین فرمانده سپاه استان البرز گفت: حفظ آرمان‌های امام خمینی(ره) و شناساندن بیشتر ایشان به جهان امری ضروری است.
سید یوسف مولایی ظهر امروز در مراسم بیست و هفتمین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی(ره) که در کانون سپاه کرج برگزار شد اظهار داشت: نسل امروز باید بیش از گذشته با آرمان‌ها و اهداف امام خمینی(ره) آشنا شده و خود را مأنوس با این آرمان‌ها بداند.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران با تلاش‌ها و مجاهدت‌های امام راحل به پیروزی رسید و ایشان توانست با مقابله با زورگویان ایران اسلامی را به پیروزی برساند.
این مسؤول با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی ایران الگویی بسیار بزرگ برای همه جهانیان محسوب می‌شود افزود: به واسطه این انقلاب بسیاری از کشورها نیز انقلاب کردند و به تبعیت از فرامین بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در کشور خود انقلاب به پا کردند.
مولایی با اشاره به اینکه امروز در جهان، انقلاب اسلامی ایران را با نام خمینی کبیر می‌شناسند، تأکید کرد: امام خمینی(ره) امروز در تمام کشورهای جهان شناخته شده است و از آرمان‌ها و اهداف ایشان آگاهی دارند.
وی بر تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره) تأکید کرد و گفت: در این روزها بار دیگر با آرمان‌های خمینی کبیر تجدید میثاق می‌شود و آرمان‌های ایشان هرگز از یاد و خاطرمان فراموش نخواهد شد.
جانشین فرمانده سپاه البرز اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران تمامی معادلات دشمنان را بر هم زد و توانست به استقلال و آزادی برسد.
مولایی ترویج و نهادینه کردن اندیشه‌های ناب امام خمینی(ره) را به نسل امروز و آینده مهم خواند و بیان داشت: اندیشه‌ها و اهداف ناب و بزرگ امام باید برای همیشه زنده بماند و این اهداف و آرمان‌ها باید سینه به سینه منتقل شود و همگی در حفظ آن کوشا باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار