نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیکاری مشکل جدی جوانان جامعه است، گفت: ۱۵ تا ۲۰ درصد جوانان شهرستان نهاوند بیکار هستند.
کد خبر: ۲۳۹۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۷ 01 June 2016
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیکاری مشکل جدی جوانان جامعه است، گفت: ۱۵ تا ۲۰ درصد جوانان شهرستان نهاوند بیکار هستند.

به گزارش مهر، حسن بهرام نیا عصر چهارشنبه در شورای اداری استان همدان با قدردانی از استاندار همدان برای ارائه گزارشی از وضعیت ایجاد اشتغال در استان همدان عنوان کرد: باوجود اقدامات انجام شده بیکاری همچنان بر زندگی جوانان نهاوند سایه افکنده است و هم اکنون نیز شهرک صنعتی نهاوند تعطیل است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در شهرک صنعتی نهاوند تنها ۷ تا ۸ واحد فعال است که با ظرفیت پایین فعالیت می‌کنند، گفت: بیکاری معیشت مردم را تحت‌الشعاع قرار داده است.

بهرام نیا با تاکید بر اینکه بنای کار نمایندگان مجلس همکاری و هم‌آوایی است، افزود: وفاق، مهمترین عاملی است که باید در مجلسی که منافع ملی را دنبال می‌کند، وجود داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه یکی از اصول اصلی مجلس دموکراسی است و براین اساس فراکسیونها نیز تشکیل شد، گفت: مهمترین مشکل کشور معیشت، اقتصاد، کار و کارآفرینی است که باید برای رفع این مشکلات تلاش کرد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی به ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان نهاوند اشاره کرد و گفت: سالانه ۳۲۰ هزار تن محصول زراعی و ۱۲۰ هزار تن محصول باغی در نهاوند تولید می‌شود.

وی گفت: در حال حاضر بخشی از تولیدات این شهرستان به صورت خام از نهاوند خارج می شود که نیاز به ایجاد صنایع تبدیلی را گوشزد می کند.
برچسب ها: بیکاری ، نهاوند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار