کد خبر: ۲۳۹۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۲ 02 June 2016


مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج از اختصاص 500 دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران حرم مطهر امام(ره) خبر داد.

مهرداد کیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: هر ساله تعداد زیادی از عاشقان ولایت و پیروان امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با فرارسیدن سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل در مراسم‌های ویژه چهاردهم خرداد در حرم مطهر حضور می‌یابند.

وی افزود: مردم ولایی استان البرز نیز در کنار دیگر اقشار جامعه در این مراسم حضور یافته و به همین دلیل ضروری بود تا در جهت تسهیل در رفت و آمد زائران حرم مطهر امام (ره) برنامه‌ریزی لازم از سوی دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله اتوبوسرانی انجام شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج تصریح کرد: در این راستا 500 دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران حرم امام (ره) از صبح روز چهاردهم خرداد اقدام خواهند کرد و زائران البرزی به وسیله همین تعداد اتوبوس پس از پایان مراسم به البرز باز می‌گردند.

کیانی گفت: از این تعداد، 325 دستگاه اتوبوس در اختیار نواحی پنجگانه سپاه استان البرز قرار می‌گیرد و مقرر شده است که ناحیه‌های امام رضا (ع)، امام جواد (ع)، امام سجاد (ع)، امام هادی (ع) و امام حسین (ع) اتوبوس‌هایی که در اختیار آنها قرار دارد را به مساجد و اماکن از پیش تعیین شده برای انتقال زائران حرم مطهر (ره) اعزام کنند.

وی افزود: همچنین در صبح روز چهاردهم خرداد تعداد 175 دستگاه اتوبوس در نقاط مرکزی شهرستان‌های استان البرز مستقر شده و اقدام به انتقال زائران خواهند کرد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج بیان داشت: بر اساس توافقات و هماهنگی‌های صورت گرفته در پایان مراسم، اتوبوس‌های استان البرز در ضلع جنوبی بهشت زهرا و پاکینگ شماره 3 مستقر خواهند شد تا برای بازگشت زائران حرم مطهر به البرز آماده باشند.

کیانی گفت: تمام این اقدامات در راستای خدمات‌رسانی بهتر به عاشقان ولایت و پیروان امام (ره) انجام می‌شود و در صورت نیاز آمادگی افزایش تعداد اتوبوس‌های اعزامی را داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار