تابناک هفته؛
بسته ویژه خبری تابناک خوزستان با عنوان "تابناک هفته" در آخرین روز هر هفته به بازخوانی اخبار منتشر شده توسط تحریریه خواهد پرداخت.
کد خبر: ۲۴۰۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۲ 03 June 2016
افزایش 28 درصدی کشف کالای قاچاق و ارز در خوزستان

جانشین فرمانده نیروی انتظامی خوزستان بیان کرد: این کشفیات نسبت به مدت مشابه در سال ۹۴، ۲۸ درصد افزایش کشفیات داشتیم که ناشی از تشکیل قرارگاه مبارزه با قاچاق ارز و کالا بوده است. (جزئیات بیشتر)




ضرورت توجه بیش از پیش به موزه ها در خوزستان

با توجه به تاریخ کلی استان و وجود آثار و محوطه‌های تاریخی، خوزستان باید از بهترین و بزرگترین موزه‌ها برخوردار باشد که متاسفانه نه تنها فاقد آن است، بلکه موزه‌های آن نقش مهمی در ایفای رسالت واقعی خود بازی نمی‌کنند. (جزئیات بیشتر)




خوزستان، استاندار جدید، بایدها و ظرفیت ها

امیدواریم دولت تدبیر و امید، شخصیتی ملی، دارای پتانسیل بالای اجرایی، توسعه محور، معتقد به مدیریت علمی و قائل به گفتمان اعتدال گرایی را به عنوان سکان دار استان خوزستان برگزیند. (جزئیات بیشتر)




استعفای چهار عضو شورای شهر اندیمشک/ شورا در آستانه انحلال!

اخباری مبنی بر استیضاح شبانه محمدرضا پاپی شهردار اندیمشک در فضای مجازی منتشر شد و همان شب جلسه شورای شهر این شهرستان با حضور شهردار برگزار شد. (جزئیات بیشتر)




نمایندگان خوزستان در کدام کمیسیون های مجلس خبرگان حضور دارند؟

اسامی اعضای کمیسیون‌های مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم این مجلس که در روز ۱۳۹۵/۳/۴ مشخص شده بود، توسط دبیرخانه این مجلس اعلام شد. (جزئیات بیشتر)




تشریح برنامه های صدا و سیمای خوزستان در ماه مبارک رمضان

مدیرکل صدا و سیمای خوزستان گفت: برنامه‌های گوناگون مناسبتی، مذهبی و سرگرم کننده برای ماه مبارک رمضان در شبکه استانی سیمای این مرکز در نظر گرفته شده است. (جزئیات بیشتر)




نخستین نشست هم اندیشی فرهنگ، شهر و شهروند در اهواز برگزار شد

نخستین نشست هم اندیشی فرهنگ، شهر و شهروند باحضور مدیران فرهنگی و ورزشی شهرداری اهواز و جمی از اصحاب رسانه برگزار شد. (جزئیات بیشتر)




استاندار باید برنامه محور باشد

پروفسور برات قبادیان گفت: خوزستان استان ویژه ای است، از این رو نگاه سنتی و معمولی به اداره آن و مدیریت ارشد آن که نماینده دولت در استان است، اشتباه و ظلم به این استان است. استاندار خوزستان باید از ویژگی های خاص مدیریتی نظیر برنامه محوری، دارا بودن برنامه و پایبندی به اجرای دقیق برنامه ها و اعتقاد به وحدت در کثرت نیز برخوردار باشد. (جزئیات بیشتر)




استقلال خوزستان، قرارداد 7 بازیکنش را تمدید کرد

حسن بیت سعید، فرشاد جانفزا، عقیل کعبی، مهدی زبیدی، فرشاد سالاروند، گودرز داوودی و میثم دورقی پس از برگزاری جلساتی با مدیریت باشگاه برای ادامه همکاری با استقلال خوزستان به توافق رسیدند؛ این در حالیست که پیش از این محمد طیبی، کاپیتان استقلال خوزستان نیز برای تمدید قرارداد با استقلال خوزستان به توافق رسیده بود. (جزئیات بیشتر)




توسعه شهرک صنعتی 5 اهوازبه تصویب رسید

توسعه شهرک صنعتی شماره 5 اهواز روز چهارشنبه در شورای برنامه ریزی خوزستان به تصویب رسید. (جزئیات بیشتر)

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار