به همت جوان مشگین شهری
کتاب رازنامه زندگی نامه فقیه صمدانی حکیم فرزانه حضرت ایت الله علامه ذوالمعارج حاج شیخ مصطفی نورانی مشکینی اردبیلی(ره) توسط مرتضی کرامتی مشکینی چاپ شد.
کد خبر: ۲۴۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲ 17 April 2015

به گزارش مشگین رسا، مرتضی کرامتی مولف این کتاب در این کتاب سعی کرده است ناگفته هایی از زندگانی معظم له را به رشته تحریر در آورده و خاطرات حضرت را پس از قریب به 5 سال تلاش مضاعف به چاپ برساند.

کتاب رازنامه با مقدمه فقیه وارسته حضرت ایت الله علامه سیدحسن حسنی مازندرانی(دامت برکاته) و با ضمیمه تجلی حق ارشادات سلوکی حضرت استاد فقیه عارف حضرت ایت الله علامه حاج شیخ محمد صالح کمیلی خراسانی(دامت برکاته) یک کتاب متقن و مزین به اخلاق و مباحث عرفانی گشته است که خوانندگان پس از مرور زندگانی علامه نورانی(ره) و تشریح و تبیین خاطرات و بررسی اثارمعظم له که پر از گنجینه معارف وارد بخش اخر با عنوان تجلی حق می شوند که درجای خود کم نظیر و یا شاید بی نظیر باشد که سالک الی الله رامی تواند راضی و راهنمایی نماید.

دراین کتاب پیام های بزرگان مراجع، فضلا، علما، اندیشمندان در باره جایگاه علمی و معنوی علامه نورانی(ره)، بخش دیگری ازمزینات اثرمی باشد.

مولف سعی کرده یک فصل آن را به خاطرتبحر علامه نورانی (ره)به طب مباحث مربوط به طب اسلامی را نیز مطرح نماید و آن را معرفی نماید.

گفتی است مرحوم علامه نورانی در همه زمینه های علمی کتب های فراوانی نگاشته و به ارمغان گذاشته اند که دائره المعارف بزرگ طب اسلامی از بهترین و مرجع ترین اثرحضرتش می تواند تلقی گردان مرحوم اشنایی با علوم روز همچون فیزیک ،ریاضی،شیمی،زیست و..نیز داشته وکتاب هایی نیز نوشته بودند مرحوم علامه نورانی(ره)به 5 زبان دنیا نیز اشنایی داشتند.

از بهترین خصوصیات این کتاب می توان به معرفی زادگاه و اساتید معظم له و در بخشی مجزا به معرفی علمای طرازاول مشکین شهر اشاره کرد.

در فصل اسناد و مدارک تصاویرهای دوران جوانی حضرت خاطره انگیز و مزین بخش اثرمی باشد.

این کتاب توسط انتشارات پیروان ولایت(استان قم) در503صفحه به صورت وزیری و با طرح جلد سنگین (سلفون)چاپ شده است علاقه مندان برای تهیه کتاب می توانند به انتشارات علامه نورانی واقع دراستان اردبیل و به انتشارات فخرالدین واقع دراستان قم رجوع نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار