رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی از تغییر رویکرد حوزه هنری در سال 94 و ایجاد برنامه‌های هفتگی فرهنگی و هنری به صورت رایگان برای مردم آذربایجان غربی، خبر داد.
کد خبر: ۲۴۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰ 17 April 2015
علیرضا نوروزی در ‌گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: برنامه‌های هفتگی و هنری رایگان در آذربایجان غربی برگزار می‌شود، به طوری که برای اقشار مختلف مردم شرکت در این برنامه‌ها آزاد است.

وی با بیان اینکه کانون ادبیات طنز شنبه‌ها، کانون موسیقی عاشیقی دوشنبه‌ها، کانون قصه سه‌شنبه‌ها و کانون شعر چهارشنبه‌ها با حضور عموم مردم نشست‌هایی برگزار می‌کنند، گفت: از ساعت 17 تا 19 این نشست‌ها تشکیل می‌شود.

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی با بیان اینکه نشست و برنامه‌‌های عمومی کانون‌های فوق در سالن حوزه هنری آذربایجان غربی برگزار می‌شود، ادامه داد: علاقه‌مندان برای شرکت در این جلسات به این مجموعه در جنب استانداری مراجعه کنند.

نوروزی به برگزاری نمایشگاه «تولیدات و فعالیت‌های هنری» توسط این مجموعه اشاره و تصریح کرد: همزمان با آغاز هفته هنر انقلاب اسلامی نمایشگاه تولیدات و فعالیت‌های هنری به مدت یک هفته در نگارخانه حوزه هنری استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه در نمایشگاه مورد اشاره فعالان رشته‌های مختلف از جمله ادبیات، موسیقی، تئاتر، هنر تصویری و تجسمی شرکت داشتند، خاطرنشان کرد: تندیس شخصیت‌های برجسته، تولیدات عرصه موسیقی عاشیقی، چندین عنوان کتاب و غیره به معرض نمایش گذاشته شد.

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی اکران فیلم‌ کوتاه داستانی، مستندات تولیدی این مجموعه، پخش فیلم‌ کنسرت واحدهای موسیقی را برنامه‌‌های جانبی نمایشگاه فوق دانست، افزود: نمایشگاه تولیدات و فعالیت‌های حوزه هنری برای نخستین بار در استان برگزار شده است.

نوروزی با بیان اینکه از ظرفیت نهفته در عرصه فرهنگ و هنر برای پیشبرد اهداف و برنامه‌ها باید استفاده حداکثری به عمل آید، گفت: در استان هنرمندان توانمند، فعال و ایده‌پرداز زیادی وجود دارد، که باید از این ظرفیت عظیم استفاده حداکثری به عمل آوریم.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال 1394 توسط مقام معظم رهبری به عنوان «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» بر ضرورت فراهم کردن زیرساخت‌‌های مورد نیاز برای تحقق شعار سال تأکید و تصریح کرد: رسانه‌های جمعی باید تعامل چشمگیر و موثری داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار