کد خبر: ۲۴۰۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۶ 04 June 2016
رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی گفت: هرگاه دولتی انقلابی در کشور زمام امور را به دست گرفت، هم زندگی مردم از نظر اقتصادی بهتر شد و هم امنیت بیشتری برقرار شد.

به گزارش تابناک مازندران/ حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان  در یادواره شهدا مرزن‌آباد با بیان اینکه امام راحل پرچم آزادگی را در ایران برافراشت، اظهار کرد: این روزها شایعاتی مبنی بر حذف شعار مرگ بر آمریکا توسط امام شنیده می‌شود، که دروغی بیش نیست.

وی ادامه داد: در تاریخ انقلاب اسلامی، هرگاه دولتی انقلابی در کشور زمام امور را به دست گرفت، هم زندگی مردم از نظر اقتصادی بهتر شد و هم امنیت بیشتری برقرار شد.

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی افزود: در دوره هشت ساله آقای احمدی‌نژاد مردم از رفاه بیشتری نسبت به امروز برخوردار بودند.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس حسینیان به تلاش دولت برای مذاکره با کشورهای دنیا اشاره کرد و یادآور شد: دولت روحانی خواسته است یخ ارتباط با آمریکا را آب کند، اما در دولت قبل، رئیس‌جمهور در سازمان ملل فریاد بر سر مستکبرین می‌کشید و به ما عزت می‌داد.

این مسئول تصریح کرد: زمانی اوباما با التماس چندین نامه به رهبر انقلاب می‌نوشت، اما امروز با اجرای برجام، در قلب رآکتورهای ما سیمان ریختند و داغ ذلت بر پیشنانی‌مان گذاشتند.

حسینیان با بیان اینکه انقلاب اسلامی، امروز به تمام دنیا صادر شده است، خاطرنشان کرد: بعد از ده‌ها سال جوانان حزب‌الله لبنان با تأسی از انقلاب اسلامی، یکی از بزرگ‌ترین ارتش‌های جهان را وادار به عقب‌نشینی کرده‌اند و این نشان از صلابت امام دارد.

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی تأکید کرد: امام در صحیفه خود پیش‌بینی می‌کند که پرچم اسلام در شرق و غرب به اهتزاز در می‌آید و امروز چنین شده است.

وی ادامه داد: بسیج مردمی امروز در عراق، سوریه و یمن در برابر زورگویی‌هایی دشمنان ایستادگی می‌کند و این همان آرمان‌های امام است.

حسینیان در ادامه به شایعات این روزهای جامعه اشاره کرد و گفت: متهم کردن ایران به انزوا حرفی بیهوده است، چون امام افتخار می‌کرد که در دنیا به تنهایی از اسلام دفاع می‌کند.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس تأکید کرد: شعار دولت یازدهم عزت پاسپورت ایرانی بود، اما امروز کشورهای کوچکی مانند جیبوتی و مالدیو در برابر ما عرض اندام کرده‌اند.

این مسئول در پایان با بیان اینکه هدف دشمن نابودی اسلام است، گفت: تنها راه ما بازگشت به خویشتن انقلابی و مبانی امام و سخنان مقام معظم رهبری است.

بلاغ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار