مجمع انتخابات هیأت بسکتبال استان قم به منظور تعیین رئیس جدید این هیأت ورزشی در هجدهمین روز خرداد ماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۴۰۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰ 05 June 2016
به گزارش تابناک قم، مجمع انتخابات رئیس جدید هیأت بسکتبال استان قم با حضور رئیس فدراسیون این رشته و مدیر کل ورزش و جوانان قم سه‌شنبه هفته جاری برگزار می‌شود تا این رشته ورزشی بعد از ماه‌ها رئیس جدید خود را بشناسد.

بر اساس هماهنگی‌های صوت گرفته از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان قم با فدراسیون بسکتبال کشورمان قرار است مجمع انتخابات هیأت بسکتبال قم به منظور تعیین رئیس جدید این رشته و هیأت ورزشی با رقابت چهار کاندیدا برگزار شود.

میزبان این مجمع انتخاب هیأت بسکتبال قم، سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان قم است و بر همین اساس محمود مشحون رئیس فدراسیون بسکتبال کشورمان به عنوان رئیس و حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم به عنوان نایب رئیس مجمع در این انتخابات حضور خواهند داشت.

مجمع انتخابات هیأت بسکتبال استان قم به منظور تعیین رئیس جدید این هیأت در حالی روز سه‌شنبه هجدهم خرداد ماه برگزار می‌شود که آخرین بار در مرداد ماه سال 1390 به حسن نادری رای اعتماد داد و وی به عنوان رئیس چهار ساله هیأت بسکتبال استان قم جایگزین مجیدرضا کاویانی رئیس قبلی آن انتخاب شد.

با این حال فعالیت حسن نادری در اداره امور هیأت بسکتبال استان قم، با توجه به پایان دوره ریاست چهار ساله وی در هیأت بسکتبال قم تمام شده و از حدود یک سال قبل این هیأت ورزشی به صورت سرپرستی اداره می‌شود در حالی که دیگر خبری از حضور حسن نادری در این هیأت ورزشی نیست.

به جای وی محمود حاج‌اسماعیلی پیشکسوت این رشته ورزشی و از داوران بین‌المللی مطرح بسکتبال قم از سال گذشته با تصمیم مشترک فدراسیون بسکتبال و اداره کل ورزش و جوانان به عنوان سرپرست هیأت بسکتبال استان قم منصوب شده و بدین ترتیب از شهریور ماه سال گذشته به عنوان سرپرست در این هیأت ورزشی حضور دارد.

حاج‌اسماعیلی از چهره‌های ورزشی شناخته شده در قم است و با شناخت کاملی که مسؤولان اداره کل ورزش و جوانان استان قم و فدراسیون بسکتبال برای سپردن مسئولیت سرپرستی هیأت بسکتبال استان قم از حاج‌اسماعیلی دارند، وی سرپرستی این هیأت را تا زمان برگزاری مجمع بر عهده گرفت.

با برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان قم و هماهنگی با فدراسیون بسکتبال، مجمع انتخابات هیأت بسکتبال با حضور اعضای مجمع این هیأت روز سه‌شنبه هجدهم خرداد ماه در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان قم تشکیل می‌شود.

این هیأت ورزشی استان قم بین سال‌های 1390 تا 1394 فروغ و عملکرد چندانی در رقابت‌های مختلف به ویژه مسابقات کشوری نداشته و علاقمندان به بسکتبال در این سال‌ها شاهد افت شدید این رشته ورزشی بودند اما به دنبال تغییر و تحولات و انتصاب سرپرست این هیأت، قم بعد از چهار سال در لیگ دسته اول بسکتبال مردان ایران حضور یافت و در بخش بانوان نیز با درخشش نادر شیمی به مقام نایب‌قهرمانی لیگ دسته دوم زنان کشور و جواز حضور در لیگ لیگ دسته اول کشور رسید.

آخرین خبرها از اداره کل ورزش و جوانان استان قم حکایت از تایید مدارک و مشخصات چهار کاندیدا توسط امور مجامع هیأت‌های ورزشی این اداره کل برای رقابت در مجمع انتخابات هیأت بسکتبال استان قم دارد که از جمله آنها می‌تواند به نام‌هایی همچون سخایی و شادیان اشاره کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار