تابناک در گفت و گو با محمد حسین زاده ؛
تابناک: طرح سوال حق شورا است و روزانه صدها سوال از شهردار مطرح می شود و همواره پاسخ شورا به سوالات مطروحه داده می شود و آن زمانیکه به مرحله ی عمل برسد و اجرایی شود جدی خواهد شد.
کد خبر: ۲۴۱۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰ 06 June 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک: طرح سوال حق شورا است و روزانه صدها سوال از شهردار مطرح می شود و همواره پاسخ شورا به سوالات مطروحه داده می شود و آن زمانیکه به مرحله ی عمل برسد و اجرایی شود جدی خواهد شد.

به گزارش تابناک گیلان، محمد حسین زاده ریس شورای شهر رودسر اظهار کرد: شهردار رودسر درجلسه پرسش وپاسخ شرکت نکرد.






رییس شورای شهر رودسر خاطرنشان کرد: در پی در گذشت یکی از قصات رودسری ، شهردار در جلسه شرکت نکرد و مقرر شد که هفته اینده به سوالات اعضای شوار پاسخ دهد.

وی افزود: این سوالات در زمینه تعطیلی  مکرر جایگاه CNG ؛ عدم اجرا وتعویق پروزه استخر شنا سر پوشیده ؛ تعویق افتادن اجرای پارک شادی ؛ تعیین وضعیت حقوقی پروزه ترانه دریای ابی در ساحل رودسر و مجموعه اقامتی و پذیرایی پردیس در ساحل و عدم اجرای طرح خیابان 35 متری باقر اباد به چافجیر رودسر است.


حسین زاده در پایان اظهار داشت: اگر پاسخ شهردار قانع‌کننده باشد مساله خاتمه می‌یابد ؛ در غیر این صورت اعضای شورای شهر پس از قانع‌کننده نبودن پاسخ شهردار ، این مساله را به امضا می رسانند و استیضاح از قنبرزاده کلید می‌خورد.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار