کد خبر: ۲۴۱۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱ 06 June 2016


مدیکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در استان البرز شناسایی شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، اسماعیل خلیلی ظهر امروز در کارگروه اشتغال استان البرز که در استانداری البرز برگزار شد اظهار داشت: استان البرز دارای توانایی‌های بسیاری در حوزه سرمایه‌گذاری‌ها است لذا با شناسایی این ظرفیت‌ها می‌توانیم مسیر سرمایه‌گذاری را بیش از پیش ساماندهی کرده و سرمایه‌گذاران را به سمت این ظرفیت‌ها سوق دهیم.

وی ادامه داد: با توسعه این صنایع می‌توانیم مسیر رشد و توسعه اشتغالزایی را نیز در این استان بیشتر کرده و درصد بیکاری را در استان با کاهش مواجه سازیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز در ادامه سخنان خود با بیان اینکه یکی از راهکارهای اساسی برای توسعه اشتغال ، رشد تولید و صنعت است افزود: باید به اهمیت موضوع توسعه تولید و صنعت بیش از پیش توجه داشته باشیم و با برنامه‌ریزی‌های اساسی این مهم را با رشد همراه کنیم.

خلیلی ادامه داد: توسعه اشتغال می‌تواند سهم مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز داشته باشد، ‌خاطرنشان کرد: استفاده از تجربیات کشورهای موفق در زمینه توسعه اشتغال نیز امری مهم است تا بتوانیم با استفاده از تجربیات آنان در این مسیر گامهای مهمی را برداریم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به ثبت‌نام جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر استان اشاره کرد و بیان داشت: ثبت نام از کارآفرینان برتر آغاز شده و تا 31 تیرماه ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار