استاد برجسته ارتباطات و رسانه؛
تابناك اصفهان:‌خلاقيت و نوآوري، توجه به فناوري هاي نوين و دانش محوري به عنوان سه پايه اصلي گفتمان جديد اصفهان به حساب مي آيند؛ روابط عمومي شهرداري اصفهان نيز بر اساس اين سه محور به فعاليت هاي مختلف پرداخته است.
کد خبر: ۲۴۱۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۱ 06 June 2016

به گزارش تابناك اصفهان، خلاقيت و نوآوري، توجه به فناوري هاي نوين و دانش محوري به عنوان سه پايه اصلي گفتمان جديد اصفهان به حساب مي آيند؛ روابط عمومي شهرداري اصفهان نيز بر اساس اين سه محور به فعاليت هاي مختلف پرداخته است.

در تازه ترين اقدام اين نهاد، استاد محسنيان راد، از اساتيد برجسته دانشگاه امام صادق (ع) و استاد و پژوهشگر برجسته حوزه ارتباطات را در نشست براي روابط عمومي هاي شهر اصفهان دعوت كرده است.

محسنيان راد در اين جلسه با بيان اينكه آینده ارتباطات جهان از "دهکده جهانیگ به "بازار پیام" تبدیل می شود، اظهار داشت: در این بازار، همه انسانها می توانند پیام خود را مانند یک رسانه قوی عرضه کنند و رسانه های دیگر، قدرت تاثیرگذاری از بالا به پایین را نخواهند داشت.

وي ادامه داد: مخاطبان در یک بازار پیام هم گیرنده و هم ارائه کننده پیامها هستند و در این فرایند، یک عرضه کننده خوب ولو اینکه سازمان رسانه ای قوی نباشد، به ارتباط گر قدرتمند تبدیل خواهد شد.

اين استاد برجسته ارتباطات خاطرنشان کرد: مخاطبان و استفاده کنندگان پیام در این بازار کاملا هوشیارند و بر اساس آزادی مطلق، پیام و رسانه خود را برمی گزینند.

وي افزود: در بازار پیام، معلمان اجتماعی بجای استفاده از اصطلاح تهاجم فرهنگی ناچار خواهند بود از اصطلاحی مشابه تداخل فرهنگی استفاده کنند و بدون نفی فرهنگی دیگر، به هشدارهای مربوط به تداخل فرهنگی بپردازند.

محسنيان راد تأكيد داشت:‌ رای مخاطبان رسانه های داخلی باید این امکان فراهم شود که مردم به شناخت فرهنگ و ارزش های بومی خود دست یابند تا بتوانند بهترین انتخاب ها را در فضای ارتباطات و جهان رسانه ها داشته باشند.

گفتني است، ارتقا دانش روابط عمومي و همچنين به كارگيري شيوه هاي نوين ارتباطات و رسانه همواره از مهمترين برنامه هاي هادي نباتي نژاد در روابط عمومي شهرداري اصفهان مطرح شده كه برگزاري اين برنامه را مي توان از همين رو دانست.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :