کد خبر: ۲۴۲۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴ 07 June 2016


معاون فرهنگی اجتماعی بسیج سازندگی استان البرز از انعقاد تفاهم نامه همکاری با دو دستگاه اجرایی استان خبرداد.

مهران طیران روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این تفاهم نامه ها در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل به منظور انسجام و هماهنگی بیشتر در خصوص اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی و ارتقای بهره وری منعقد شده است.

وی اظهار داشت: این تفاهم نامه ها با سازمان جهاد کشاورزی و جمعیت هلال احمر استان البرز بوده است.

وی گفت: ارایه ی آموزش های علمی کاربردی به متقاضیان استفاده از طرح های اقتصاد مقاومتی و به کارگیری جوانان و بسیجیان در زمینه همکاری در اجرای عرصه های اقتصاد مقاومتی، اردوهای جهادی، برنامه ها و فعالیت های عرصه های کشاورزی به صورت مشارکتی از جمله اهداف تفاهم نامه با جهاد کشاورزی است.

طیران افزود: تعیین میزان وشرایط پرداخت تسهیلات طرح های اقتصاد مقاومتی به سازمان جهاد کشاورزی استان و مدیریت و نظارت فنی بر روند اجرای طرح ها از جمله تعهدات بسیج سازندگی به سازمان جهاد کشاورزی البرز است.

وی بیان داشت: تعیین اولویت های بخش های کشاورزی و اعلام آن به بسیج سازندگی، تعیین میزان تسهیلات مورد نیاز بر اساس عناوین طرح های اقتصاد مقاومتی و نظارت فنی بر روند اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی نیزی از جمله تعهدات جهاد کشاورزی در این تفاهم نامه است.

معاون فرهنگی اجتماعی بسیج سازندگی استان البرز همچنین به تفاهم نامه بسیج سازندگی با هلال احمر اشاره کرد که بسیج جامعه پزشکی نیز یکی از طرف های این تفاهم نامه سه جانبه است.

وی افزود: در این تفاهم نامه هر سه طرف متعهد شده اند که نسبت به توزیع داروهای رایگان مورد نیاز مناطق محروم و کم برخوردار، اعزام مشترک نیروهای درمانی و بهداشتی به مناطق کم برخوردار و آموزش امدادگران بسیجی در قالب تیم های منسجم اقدام کنند.

وی بیان داشت: مدت اجرای هر دو این تفاهم نامه ها به مدت یکسال است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار