رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت:شخصی که دوربین های مداربسته را در شیراز می دزدید، شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۲۴۲۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷ 08 June 2016
تابناک فارس به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس:سرهنگ سیروس حیدری افزود:از این سارق 16 فقره سرقت دوربین مداربسته کشف شد.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت دوربین مدار بسته نصب شده در مقابل بانک ها و اماکن خصوصی در شهرستان شیراز، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت که با بررسی موضوع مشخص شد سارق یا سارقین با بالارفتن از جعبه و تیرهای برق کنار بانک ها و اماکن خصوصی اقدام به سرقت دوربین های مدار بسته می کنند.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس بیان کرد: پس از بازدید کارآگاهان از صحنه های سرقت و بررسی فیلم های ضبط شده چهره سارق استخراج شد که پس از اطلاع رسانی به واحدهای گشت و عملیات، سارق به نام 'ف – ف' و محل های سکونت و اختفای وی شناسایی شد.
حیدری افزود: در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی متهم دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی در بررسی سوابق وی مشخص شد،‌متهم دارای سه فقره سابقه به اتهام سرقت و اعتیاد به موادمخدر است.
وی اظهار کرد: در تحقیقات انجام شده از متهم دستگیر شده، وی به 16 فقره سرقت شبانه دوربین مدار بسته از جلو بانک ها و اماکن تجاری به تنهائی در شهرستان شیراز اقرار کرد.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: صحنه های سرقت بازسازی شد و 13 نفر از شکایت کنندگان (پنج فقره سرقت دوربین مدار بسته بانک و هشت فقره سرقت از اماکن خصوصی) شناسایی شده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار