رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شیروان گفت: طرح ضیافت الهی در شش امامزاده شاخص این شهرستان با سخنرانی 10 مبلغ اعزامی و بومی در شب های ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است.
کد خبر: ۲۴۳۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷ 09 June 2016
حجت الاسلام عباسعلی مهدوی راد روز پنجشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: طرح ضیافت الهی همزمان با ماه مبارک رمضان در امام زاده غیبی، امام زاده حمزه رضا واقع در شهر زیارت، امام زاده عبدالرحمن روستای اسطرخی، روستای الله آباد و زیدر در حال برگزاری است.
وی با بیان اینکه در برنامه ضیافت الهی فضای امام زادگان از نظر امکانات برگزاری اجرای طرح آماده سازی شده است گفت: در اجرای این طرح شش مبلغ اعزامی از شهر قم و چهار مبلغ بومی مشارکت دارند که امیدواریم مانند سال قبل مورد استفاده و توجه علاقه مندان قرار گیرد.
مهدوی راد قرآن خوانی، مناجات، سخنرانی و دعوت از قاری بین المللی برای محفل انس با قرآن در روز بیست و پنجم ماه مبارک رمضان در امام زاده حمزه رضا(ع) شهر زیارت را از جمله برنامه های تهیه شده در ماه مبارک رمضان عنوان کرد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شیروان افزود: سازمان اوقاف در طول سال در راستای تحقق تدبیر مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی ویژه برنامه‌هایی اجرا می ‌کند که از طرح آرامش بهاری آغاز و به برگزاری سوگواره یاس نبوی ختم می ‌شود.
هم اکنون شهرستان شیروان بیش از سه هزار رقبه،840 موقوفه و 62 بقاع متبرکه دارد.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار