کد خبر: ۲۴۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱ 18 April 2015
معاون فنی و عمرانی شهردار کرج گفت: پارک ویژه معلولان در کرج راه‌اندازی می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی اصغر کمالی‌زاده ظهر امروز جریان بازدید از این پارک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: توسعه سرانه‌های فضاهای سبز و پارک‌ها و بوستان‌ها در کرج یک از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که باید بیش از هر زمان دیگری مورد توجه قرار گیرد.‌
وی تأکید کرد: احداث و راه‌اندازی پارک، بوستان و فضاهای سبز اید متناسب با شرایط تمام قشرهای مردم باشد و تمام شهروندان بتوانند از خدمات شهری استفاده کنند.
این مسئول با اعلام اینکه ارائه خدمات به معلولان و جانبازان یکی از برنامه‌هایی است که در دستور کار قرار گرفته است،‌ گفت: در این راستا اولین پارک ویژه معلولان و جانبازان در استان البرز در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.
وی ادامه داد: برنامه‌های ویژه‌ای برای توسعه این فضاها در دستور کار است که امیدواریم با تلاش و  تعامل مسئولان این مهم محقق شود.
کمالی‌زاده بیان داشت: توسعه و رشد سرانه‌ فضای سبز در کرج و در تمامی مناطق در اولویت قرار گرفته و برنامه‌ریزی‌های لازم نیز در این زمینه صورت گرفته است.
وی در ادامه به احداث پارک معلولان و جانبازان اشاره کرد و گفت: این پارک با مساحتی بالغ بر 7 هزار متر مربع به زودی و به منظور افزایش رفاه حال شهروندان به ویژه معلولان و جانبازان راه‌اندازی می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار