فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: 210 تن برنج خارجی قاچاق به ارزش 10 میلیارد و 500 میلیون ریال در این منطقه از استان کشف شد.
کد خبر: ۲۴۴۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹ 12 June 2016
سردار محسن خانچرلی افزود: در راستای اجرای طرح های تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، کارآگاهان پلیس آگاهی از دپو و توزیع یک محموله بزرگ برنج قاچاق محصول کشور هندوستان در انباری در منطقه با خبر شدند.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی به محل اعزام و در بازرسی صورت گرفته، موفق به کشف 210 تن برنج قاچاق فاقد هر گونه مدارک معتبر گمرکی شدند.

سردار خانچرلی ارزش برآورد شده این محموله را 10 میلیارد و 500 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این ارتباط یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اشاره به این که نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد خواهد کرد و اجازه فعالیت و جولان به آنها نخواهد داد، خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق سامانه تلفنی مرکز فوریت های پلیسی 110 به اطلاع پلیس برسانند تا در اسرع وقت نسبت به برخورد با متخلفان اقدام لازم صورت گیرد.


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار