استاندار قم:
استاندار قم با صدور پیامی فرا رسیدن 29 فروردین روز ارتش را گرامی داشت و حماسه‌آفرینی‌های ارتش جمهوری اسلامی را ستود.
کد خبر: ۲۴۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱ 18 April 2015
به گزارش تابناک قم، در پیام حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش آمده است: 29 فروردین روز تجلیل از حماسه آفرینان ارتش جمهوری اسلامی ایران است. روز پاسداشت ظفرمندان همیشه پیروزی است که از نخستین روزهای استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، دفاع از کیان و تمامیت ارضی کشور در برابر بیگانگان را سرلوحه ماموریت‌های خود قرار داده است. روز سپاس و تکریم از مردان مردی است که نام پرافتخارشان با حماسه و ایثار قرین گشته است، دلیرمردان سرافراز میدان نبرد و روزهای آتش و خون هشت بهار مقدس و مجاهدان دوران صلح و آرامش، دژ مستحکم دفاعی و چشمان همیشه بیدار انقلاب اسلامی و حافظان سربلند عزت و اقتدار و امنیت کشور که در چنین روز بزرگی بیعتی جاودانه با رهبر و مقتدای خویش بسته و گوش به فرمان او سپردند.

در ادامه این پیام تصریح شده است: روز ارتش جمهوری اسلامی روز تجلی ایمان، اقتدار و صلابت نیروی الهی ارتش و روایت حماسه و فتح و ظفر است. روزی که به تعبیر حضرت امام خمینی(ره) روز افتخار کشور و سرافرازی ارتشیان غیور و سایر قوای مسلح جمهوری اسلامی ایران و یادآور خاطرات ایثار و شهادت و جانفشانی و رشادت هزاران شهید، جانباز و ایثارگر راه حفظ عزت و استقلال و شرف میهن عزیز اسلامی ارتش غیرتمند و مکتبی است.

در پایان این پیام آمده است: با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ارتشی، فرارسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به فرماندهی معظم کل قوا و تمام نیروهای مومن، مخلص، فداکار و جان برکف ارتش به ویژه فرماندهان و پرسنل دلاور این یگان در استان مقدس قم تبریک و تهنیت عرض کرده، سربلندی و سرافرازی همگی این عزیزان را در خدمت به نظام اسلامی و صیانت از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی، در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار