عضو كميسيون فرهنگي شوراي اسلامي شهر اصفهان:
تابناک: عضو كميسيون فرهنگي، اجتماعي و ورزش شوراي اسلامي شهر اصفهان گفت: با توجه به بازديدي كه هفته گذشته از مترو داشتم و با توجه به اطلاعات به دست آمده به يقين مي‌توان عرض كرد تا چند سال آينده متروي اصفهان در مسير چهار‌باغ حركت نمي‌كند.
کد خبر: ۲۴۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۷ 18 April 2015
به گزارش تابناک اصفهان به نقل از روابط عمومي شوراي اسلامي شهر اصفهان، عدنان زادهوش ظهر امروز در هشتاد و سومين جلسه علني شوراي اسلامي شهر اصفهان با ارائه تذكرات خود اظهار كرد: اخيراً شاهد عزل مديران و اخراج برخي ازنيرو‌هاي شهرداري هستيم.

وي اضافه كرد: به صورتي كه اگر مديري يا كارمندي اطلاعاتي به شورا بدهد و يا ارتباطي با شورا داشته باشد، توسط افرادي با عنوان جعلي كه البته به شهردار براي عدم استفاده از اين عنوان جعلي تذكر نيز داده شد، عزل و يا اخراج مي‌شوند.

عضو كميسيون فرهنگي، اجتماعي و ورزش شوراي اسلامي شهر اصفهان تصريح كرد: با خنده و مزاح اعلام مي‌كنم كه به اين دليل است كه بنده با شهردار گرم نمي‌گيرم، چون مي‌ترسم ايشان را نيز عزل كنند.

وي به بيان تذكري در ارتباط با زمان راه‌اندازي مترو در مسير چهارباغ پرداخت و ادامه داد: با توجه به بازديدي كه هفته گذشته از مترو داشتم و با توجه به اطلاعات به دست آمده به يقين مي‌توان عرض كرد تا چند سال آينده متروي اصفهان در مسير چهار‌باغ حركت نمي‌كند.

زادهوش تاكيد كرد: اگر مسئولي قولي داد كه تا چند ماه آينده و يا تا سال ديگر مترو در چهارباغ راه‌اندازي مي‌شود، يقين داشته باشيد كه خلاف واقع گفته است.

وي افزود: اين موضوع كه چرا شهر‌هاي ديگر از ما جلو‌تر هستند را مسئولان شهر بايد پاسخ بدهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار