رییس کمیته هنری شورای شهر تهران پیشنهاد ایجاد دو معاونت فرهنگی و هنری در شهرداری تهران را مطرح کرد.
کد خبر: ۲۴۵۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶ 14 June 2016
غلامحسین مختاباد صبح امروز در حاشیه بررسی طرح الزام شهرداری تهران به تهیه و ارائه لایحه تفکیک ماموریت‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی، ورزشی و تفریحی در شهرداری تهران با بیان اینکه داستان مسائل فرهنگی در شهر تهران پیچیده است و کسی نمی‌داند این گره کور چگونه باز می‌شود، گفت: مشکل مسائل فرهنگی در تهران هر روز خود را نشان می‌دهد و این در حالی است که سالانه شورا پول زیادی برای افزایش تبلیغات فرهنگی صرف می‌کند.

وی با بیان اینکه کار فرهنگی را نمی‌توان در سازمان فرهنگی و هنری دنبال کرد، گفت: ۹۰ درصد بودجه سازمان صرف امور جاری می‌شود و نمی‌دانیم چرا پای سازمانی قسم می‌خوریم که حتما باید باشد.

رییس کمیته هنری شورای شهر تهران با انتقاد از نحوه تقسیم‌بندی سازمان‌ها گفت: سازمان رفاه زیر نظر معاونت اجتماعی است و سازمان زیباسازی که وظیفه‌اش کارهای فرهنگی است، زیر نظر معاونت خدمات شهری است که این باید اصلاح شود.

مختاباد با بیان اینکه مسائل فرهنگی در تهران بسیار حائز اهمیت است، گفت: پیشنهاد می‌شود یک معاونت فرهنگی و یک معاونت هنری در شهرداری ایجاد شود و باید تصمیم جدی در این زمینه بگیریم.

رییس کمیته هنری شورای شهر تهران با انتقاد از نحوه واگذاری فضاهای فرهنگی در شهرداری تهران، گفت: فضاهای فرهنگی براساس چه اصولی واگذار شده و نباید احساسی با این مسائل برخورد کنیم.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار