تابناک: راه اندازی گروه هنر و تجربه جایگزینی خوب برای ساخته‌های سینمای خانگی فیلم های کم ارزش و کم محتوا گیشه ای است.
کد خبر: ۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۶ 18 January 2015
 

به گزارش تابناک، غلامرضا آب آب در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) پیرامون اکران فیلم های گروه هنر و تجربه در اصفهان گفت: با توجه به ضعف موجود در اکران فیلم در استان اصفهان اکران هنر و تجربه در اصفهان حرکت بسیار خوبی است و نتایج مثبتی در کوتاه مدت و بلند مدت خواهد داشت.

وی افزود: هنر و تجربه بسیاری از اقشار مختلف را به سینما می‌کشاند و افرادی را که از فیلم‌های گیشه‌ای خسته شده‌اند به سمت خود جذب می‌کند. از این رو می‌توان گفت علاوه بر علاقه‌مندان سینما سایر اقشار نیز به سمت این فیلم‌ها می‌آیند.

مدیرعامل انجمن سینماگران اصفهان با تأکید بر تأثیر هنر و تجربه بر افزایش انگیزه فیلمسازان جوان شهرستان‌ها، ادامه داد: تأثیر این پروژه از لحاظ کمی و کیفی بر آثار و ساخته‌های سینمایی آتی نشان داده خواهد شد.

آب آب با بیان اینکه بسیاری از ساخته‌های سینمای خانگی و گیشه‌ای فاقد ارزش و بی‌محتوا است، اضافه کرد: سینمای هنر و تجربه دارای محتوا و از لحاظ فنی و کیفی از ارزش خوبی برخوردار است و از این رو می‌تواند یکنواختی موجود و نبود محتوا در آثار سینمای خانگی را از بین ببرد.

وی تصریح کرد: امیدوارم این پروژه که فعلاً در تعدادی از سینماهای کشور در حال اکران است، ادامه یابد و علاقه‌مندان بیشتری را به سمت خود بکشاند. همچنین در آینده خانواده‌ها نیز بیشتر به این سینما گرایش پیدا کنند و سالن‌های اکران این فیلم‌ها شلوغ‌تر شوند.

مدیرعامل انجمن سینماگران اصفهان با ابراز خوش بینی نسبت به آینده سینمای ایران، خاطر نشان کرد: با توجه به حرکت‌های سینمایی که در این چند ماه رخ داده که از جمله آنها سینمای هنر و تجربه بود، می‌توان آینده خوبی برای سینمای ایران تصور کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار