کد خبر: ۲۴۶۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲ 15 June 2016


فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: ظرفیت‌های شهرستان ساوجبلاغ نادیده گرفته نشود.

ابوالقاسم پالیزگیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار داشت: شهرستان ساوجبلاغ دارای ظرفیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف است لذا با شناسایی و استفاده درست از این ظرفیت‌ها می‌توانیم در مسیر توسعه این شهرستان بیش از پیش گام برداریم.

وی ادامه داد: توسعه برنامه‌های فرهنگی در این شهرستان باید متناسب با نیازهای جوانان و نوجوانان باشد و بتواند مطالبات آنان را در این زمینه مرتفع کند.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با بیان اینکه فقر فرهنگی در برخی از مناطق این شهرستان مشهود است، افزود: لازم است تا با ایجاد و راه‌اندازی مراکز فرهنگی و هنری و همچنین ایجاد کتابخانه و سینما و ... نیازهای این مناطق مرتفع شود.

پالیزگیر در ادامه سخنان خود با بیان اینکه شهرستان ساوجبلاغ با وجود کمبودهای فرهنگی اما توانسته هنرمندان بسیاری را پرورش دهد، افزود: توسعه امکانات و فراهم کردن بسترهای فعالیت هنرمندان در این شهرستان می‌تواند ما را در توسعه امور فرهنگی در ساوجبلاغ یاری دهد.

*شهرستان ساوجبلاغ یکی از قطب‌های کشاورزی در استان البرز است

وی در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه وجود ظرفیت‌های کشاورزی در این شهرستان نیز به عنوان یکی از مزیت‌های ساوجبلاغ محسوب می‌شود تصریح کرد: هم‌اکنون شهرستان ساوجبلاغ در تولید بسیاری از محصولات کشاورزی رتبه اول را دارد و توانسته در این زمینه صاحب‌نام شود.

فرماندار ساوجبلاغ گفت: برای رسیدن به توسعه اقتصادی نیز می‌توانیم از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم و در صادرات میوه و محصولات کشاورزی نیز نقش اساسی را ایفا کنیم.

پالیزگیر بیان داشت: حمایت از کشاورزان و کیفی کردن محصولات کشاورزی می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر یاری دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار