کد خبر: ۲۴۶۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲ 15 June 2016


رئیس آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ گفت: توسعه مراکز آموزشی در شهرستان ساوجبلاغ یکی از مهمترین نیازها است.

عیسی بابالو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ با بیان اینکه رشد جمعیت دانش‌آموزی در این شهرستان می‌طلبد تا تعداد مدارس و کلاس‌های درس نیز رشد بیشتری پیدا کند، افزود: هم اکنون تمامی مدارس این شهرستان به صورت دو شیفت اداره می‌شود که لازم است تدابیر لازم برای توسعه مدارس این شهرستان انجام شود.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ تأکید کرد: استفاده از ظرفیت‌های خیران در این مسیر یکی از مهمترین راهکارهاست که باید بسترهای حضور خیران را برای ساخت مدارس در این شهرستان بیش از گذشته کنیم.

وی در ادامه سخنان خود بر غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان این شهرستان تأکید کرد و گفت: باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم دانش‌آموزان رغبت بیشتری را برای حضور در این کلاس‌ها داشته باشند.

بابالو افزود: در این راستا باید از برگزاری برنامه‌های کلیشه‌ای به شدت بپرهیزیم تا دانش‌آموزان با اشتیاق بیشتری بر سر کلاس‌های درس حاضر شوند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ تأکید کرد: برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان برنامه‌ریزی‌های اساسی انجام شده است و امیدواریم دانش‌آموزان با حضور در پایگاه‌های تابستانی از ظرفیت‌های موجود در این کلاس‌ها بهره ببرند.

بابالو گفت: اجرای طرح هجرت سه نیز از مهمترین برنامه‌های آموزش و پرورش این شهرستان در تابستان امسال است.

وی اظهار امیدواری کرد که امسال نیز دانش‌آموزان با حضور خود در طرح هجرت سه در محرومیت‌زدایی مناطق محروم و زیباسازی مدارس نیز کمک کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار