نمی‌شود تاریخ 60 ساله یکی از پرافتخارترین تیم‌های فوتبال کشور را نابود کرد به طوریکه این اقدام به طور قطع تلخ‌تر از سقوط پاس خواهد بود.
کد خبر: ۲۴۷۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲ 17 June 2016
مدیرعامل باشگاه پاس همدان نسبت به شایعه ادغام تیم‌های پاس و شهرداری این شهر واکنش نشان داد و گفت: مسئولان شهرداری به طور قطع با درک مکتب با ارزش پاس و اینکه انحلال این تیم صرفا ضرر رساندن به فوتبال همدان خواهد بود، با این پیشنهاد حتی اگر شایعه نباشد، مخالفت خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، عبدالحمید رمضانی، افزود: نمی‌شود تاریخ 60 ساله یکی از پرافتخارترین تیم‌های فوتبال کشور را نابود کرد به طوریکه این اقدام به طور قطع تلخ‌تر از سقوط پاس خواهد بود.   

وی اضافه کرد: برای شایعه مطرح شده این مثال را می‌زنم که آیا می‌شود به بهانه عدم مرمت، آرامگاه تاریخی بوعلی‌سینا را رها کرد تا نابود شود.

رمضانی گفت: پاس مکتب 60 ساله در فوتبال ایران دارد و افتخارات و پیشکسوتان بزرگی میراث این تیم هستند.

وی بیان کرد: به جای این طرح خام و غیراصولی آیا بهتر نیست برنامه‌ریزی منسجم و بلندمدتی تدوین کرد تا بتوان با تلاش دلسوزان فوتبال استان همدان بار دیگر پاس را به جایگاه اصلی خود بازگرداند.

رمضانی خاطرنشان کرد: بالا و پایین شدن در فوتبال امری طبیعی است و می‌توان با برنامه‌ریزی و تلاش دوچندان شاهد بازپس‌گیری جایگاه واقعی تیم پاس بود.

وی در ادامه گفت: به عنوان مدیرعامل باشگاه پاس با طرح ادغام این تیم با شهرداری مخالف هستم و این مخالفت به این علت است که جوانان مستعد فوتبال این شهر پاس را مسیری برای پیشرفت خود می‌دانند و باید توجه داشت که هرچه تعداد تیم‌های حرفه‌ای یک استان بیشتر شود به طور قطع پیشرفت حاصل خواهد شد.

وی افزود: خوزستان 12 تیم در لیگ‌های حرفه‌ای فوتبال کشور دارد و همین مساله باعث شده علاوه بر قرارگیری در جایگاه برتر، روند روبه رشدی را سپری کند و به بزرگی این استان در عرصه‌های مختلف نیز کمک شایانی داشته است.

مدیرعامل پاس خاطرنشان کرد: همدانی‌ها به جای کوچک کردن امور تیمداری حرفه‌ای در فوتبال باید پیشرفت را مورد توجه قرار دهند و به طور قطع موفقیت آینده فوتبال همدان مستلزم برخورداری از تیم‌های متعدد و حرفه‌ای است.

وی افزود: اکنون انحلال مکتب شاهین و دارایی چه سودی نصیب فوتبال کشور کرد به جز خاطرات این دو تیم و چند پیشکسوتی که میراث آن به شمار می‌روند.

رمضانی بیان کرد: فرصت برای جبران و بازگشت پاس به روزهای اوج وجود دارد و پاس می‌تواند شروع دوباره در فوتبال ایران داشته باشد.

وی افزود: اینکه عده‌ای در این استان به دنبال کوچک کردن فعالیت فوتبال حرفه‌ای هستند، چه پاسخی به استعدادهای فوتبال همدان دارند و چه آینده‌ای را برای فوتبالیست‌های همدان ترسیم می‌کنند.

وی گفت: امروزه فوتبال به عنوان پرمخاطب‌ترین رشته ورزشی، از علاقه‌مندان پرشماری برخوردار است که به طور قطع در کاهش آسیب‌های اجتماعی تاثیر بسزایی داشته و اگر هم هزینه‌ای شده در راستای سالم‌سازی جامعه بوده است.

وی با قدردانی از محمدناصر نیک‌بخت، استاندار همدان و رئیس هیئت مدیره باشگاه پاس گفت: استاندار همدان در حد توان از این تیم حمایت دارد و داشتن چنین مدیران دلسوز و فوتبالی نعمت بزرگی برای این استان به شمار می‌رود.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت دستگاه ورزش همدان نیز به دنبال توسعه ورزش حرفه‌ای در استان است، گفت: انحلال پاس منجر به افت ورزش همدان، تاثیرات منفی در رشته فوتبال و آسیب رساندن به فوتبالیست‌های همدانی می‌شود.

وی افزود: به طور حتم مسئولان شهرداری همدان نیز با درک این واقعیت که افزایش تیم‌های فوتبالی باعث شکوفایی استعدادها در این شهر می‌شود و انحلال پاس به معنای مرگ بخشی از میراث فوتبال ایران است، توجهی به این شایعه‌ها نخواهند داشت و مخالف این طرح نادرست هستند.

وی خاطرنشان کرد: از آنهایی که پیشنهاددهنده این طرح هستند، انتظار داریم بزرگ‌اندیش باشند و کمک کنند فوتبال همدان بزرگ شود.

پاس امسال با قرارگیری در رتبه شانزدهم جدول لیگ یک، به مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور سقوط کرد.
برچسب ها: تیم فوتبال پاس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار