کد خبر: ۲۴۷۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲ 18 June 2016


مسئول بسیج هنرمندان البرز با بیان اینکه نخستین گردهمایی هنرمندان با موضوع هنرمند انقلابی در سطح استان برگزار می‌شود گفت: در این گردهمایی هنرمندان ارزشی و انقلابی که در چند سال اخیر در استان البرز فعالیت داشته‌اند، معرفی می‌شوند.

علی امیرکمالی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به اینکه فراخوان 3 جشنواره تئاتر، شعر و آواها و نواها بسیج هنرمندان استان البرز اعلام شده است، اظهار داشت: نخستین گردهمایی هنرمندان با موضوع هنرمند انقلابی در سطح استان برگزار می‌شود.

مسئول بسیج هنرمندان استان البرز با بیان اینکه در این گردهمایی از مهمان کشوری دعوت می‌شود، افزود: ما باید هنرمندان ارزشی و انقلابی را معرفی کنیم که در این گردهمایی هنرمندان ارزشی و انقلابی که در چند سال اخیر در استان البرز فعالیت داشته‌اند، معرفی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه جشنواره تئاتر بسیج استان البرز در 10 بخش موضوعی اجرایی می‌شود، گفت: جشنواره در سه بخش نمایش صحنه‌ای، میدانی و خیابانی و مسابقه نمایش‌نامه نویسی برگزار می‌شود.

امیرکمالی با بیان اینکه نمایشنامه‌های مناسب جهت اجرای عمومی و اجرا در مساجد و مناسبت‌های‌ خاص مورد حمایت بسیج قرار می‌گیرند، افزود: به 3 نفر اول لوح و جایزه نقدی تعلق می‌گیرد.

مسئول بسیج هنرمندان استان البرز با اشاره به جشنواره هنرهای تجسمی بسیج که در سال جاری با هدف رشد و شکوفایی استعدادهای هنری بسیجیان، شناسایی نخبگان هنری، ایجاد رقابت سالم و خلق آثار فاخر و ارزشمند در رشته‌های نقاشی، کاریاتور، گرافیک و نگارگری برگزار می‌شود، گفت: این جشنواره در قالب 10 موضوع برپا می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار