رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین از برگزاری دوازدهمین جشنواره تئاتر شهرستان ورامین در اردیبهشت ماه ۹۴ به میزبانی فرهنگسرای رازی ورامین خبر داد.
کد خبر: ۲۵۰۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸ 19 April 2015
حمیدرضا آرمان‌مهر در گفت‌و‌گو با تسنیم اظهار داشت: تئا‌تر شهرستان ورامین همواره به عنوان یکی از قطب‌های اصلی تئاتر استان تهران مطرح بوده و حضور پیشکسوتان، گروه‌های نمایشی و بازیگران مستعد ورامین زبانزد تئا‌تر کشور است.

وی افزود: شهرستان ورامین از معدود شهرهای استان تهران است که در طول سال شاهد اجرای عمومی نمایش‌های تئانر با موضوعات مختلف است و همین امر سبب پویایی و رشد روز افزون تئا‌تر در ورامین است و مردم ورامین نیز استقبال کم نظیری از نمایش‌های تئا‌تر دارند.

رئیس اداره ارشاد ورامین تاکید کرد: سال گذشته بعد از تغییر و تحول در مدیریت انجمن هنرهای نمایشی و انتخاب اقای ابوالفضل بور بور به عنوان رئیس جدید انجمن هنرهای نمایشی شهرستان شاهد برقرای ثبات مدیریتی و ایجاد ارامش میان هنرمندان تئا‌تر بودیم.

وی تصریح کرد: طبق سال‌های گذشته جشنواره تئا‌تر شهرستان ورامین هر ساله همزمان با ایام دهه فجر برگزارمی شد که سال گذشته به دلیل تراکم برنامه‌های فرهنگی و تغییرات مدیریتی در انجمن هنرهای نمایشی این جشنواره به اردیبهشت سال 94 منتقل شد.

آرمان مهر گفت: در همین راستا بعد از برنامه ریزی و فراخوان جشنواره دوازدهمین همایش نمایش ورامین با هدف تبادل تجربه‌های نمایشی، کشف خلاقیت‌ها و استعدادیابی جوانان علاقه‌مند به تئا‌تر این جشنواره در دهه سوم اردیبهشت ماه با حضور هنرمندان و حمایت اداره ارشاد شهرستان ورامین برگزار می‌شود.

وی با اشاره به استقبال مناسب گروه‌های نمایشی از این رویداد بزرگ گفت: در این جشنواره بعد از فراخوان بیش از 35 گروه نمایشی آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که در ‌‌نهایت با تصمیم هیئت داوران 15 اثر به مرحله بازبینی راه پیدا کرده‌اند که چهارم اردیبهشت توسط گروه بازبینی جهت داوری به مرحله اصلی معرفی می‌شوند.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار