رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرضا:
تابناک: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرضا گفت: امسال مراسم اعتکاف در ۲۲ مسجد پیش‌بینی شده که ۱۰ مسجد در مرکز شهر قرار دارد و مابقی در حومه و روستاهای شهرستان است.
کد خبر: ۲۵۰۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳ 19 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام محمد حسن رهایی عصر امروز در ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان با اشاره به در پیش بودن ایام اعتکاف، اظهار داشت: هر کسی در ماه رجب یک روز روزه بگیرد جهنم به اندازه یکسال از او دور می‌شود و اگر سه روز روزه بگیرد بهشت برای او واجب می‌شود.

وی افزود: در سال گذشته 85 درصد از معتکفان در شهرستان شهرضا، 15 تا 30 سال بودند که در 23 مسجد این مراسم معنوی برگزار شد.

رئیس سازمان تبیلغات اسلامی شهرضا بیان کرد: در سال گذشته برنامه اعتکاف به خوبی مدیریت شد چرا که بین اعضای برگزار کننده همدلی و همراهی برقرار بود و امام جماعت در بیشتر مساجد حضور داشت و سؤالات شرعی معتکفان را پاسخگو بود.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 30 درصد از معتکفان آقایان و 70 درصد را بانوان تشکیل می‌دادند، تصریح کرد: امسال مراسم اعتکاف در 22 مسجد پیش‌بینی شده که 10 مسجد در مرکز شهر قرار دارد و مابقی در حومه و روستاهای شهرستان است.

حجت‌الاسلام رهایی با اشاره به فریضه امربه معروف در جامعه، گفت: باید در راستای کنترل خشم در ستاد احیا برنامه‌ریزی کرد، چرا که بیشتر ناگواری‌های اجتماع ناشی از خشم است.

وی با تأکید بر اینکه همکاری همه آحاد مردم در تحقق فریضه امر به معروف لازم است، بیان کرد: برای کنترل خشم افراد باید از آموزه‌های دینی استفاده کنیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار