کد خبر: ۲۵۲۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳ 28 June 2016
به گزارش ایرنا رئیس جمهوری اسلامی ایران هفته گذشته در ضیافت افطار با فعالان سیاسی کشور بر لزوم پایبندی احزاب و تشکل های این حوزه به اخلاق سیاسی تاکید کرد.
دکتر حسن روحانی در این دیدار هدف اصلی همه احزاب و تشکل ها را منافع ملی برشمرد و خواستار اتحاد، رفاقت و دوستی جریانات سیاسی برای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی و پیشرفت ایران شد.
** رویکرد اصلاح طلبان و اصولگرایان متفاوت اما هدف کلی یکسان
عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت در کشور و نایب رئیس شورای اصلاح طلبان سیستان و بلوچستان گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: متاسفانه احزاب سیاسی کشور بی اخلاقی، تهمت و افترا را سرلوحه کار خود قرار داده و تخریب ناعادلانه و غیرمنصفانه رقیب سیاسی در فعالیت های آنان به وفور دیده می شود.
رضا باوفا افزود: گرچه رویکردهای 2 جریان سیاسی اصلاح طلبان و اصولگرایان در برخورد با مسائل کشور با یکدیگر متفاوت است اما هدف کلی همه آنها تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران و صیانت از منافع ملی کشور است.
وی ادامه داد: حزب رقیب در همه نظام های دموکراتیک بر حزب حاکم که دولت را در دست دارد کنترل و نظارت می کند و این خود سبب پیشرفت کشور و به وجود آمدن فضای رقابت و تلاش می شود.
نایب رئیس شورای اصلاح طلبان سیستان و بلوچستان افزود: انتقادهای سازنده می تواند در این راستا کمک کننده باشد اما در ایران حزب رقیب از هیچ کوششی در راستای تخریب حزب مخالف و دولت فروگذاری نمی کند.
باوفا ادامه داد: این خلاف منویات رهبر فرزانه انقلاب است و هر 2 جریان سیاسی کشور باید اولویت نخست خود را تمرکز بر منافع ملی گذاشته و به تعبیر رهبری 2 بال برای نظام باشند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار