کد خبر: ۲۵۳۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳ 29 June 2016


معاون فرهنگی و اجتماعی بسیج دانشجویی استان البرز گفت: به مناسبت فرارسیدن هفته حقوق بشر آمریکایی 20 تابلوی تبلیغاتی با موضوع جنایات ضد حقوق بشر آمریکا در شهرستان کرج نصب خواهد شد.

روح‌الله فضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، استکبار جهانی و در راس آن سران کاخ سفید، تمام منافع نامشروع خود در ایران و حتی منطقه و جهان اسلام را از دست رفته دیدند.

وی تصریح کرد: آنها درک کردند که وجود یک نظام مستقل و مقتدر و با هدایت و رهبری مرجعیت معظم شیعه، مهمترین عامل در راه تحقق توطئه‌ها و دسیسه‌ها و اهداف شوم آنها است.

این فعال دانشجویی افزود: به همین دلیل از تمام توان خود برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی و قیام و انقلاب ملت ایران استفاده کرده و برای رسیدن به این هدف شوم، دست به جنایات گسترده‌ای زدند.

فضلی گفت: راه‌اندازی و حمایت از گروهک‌های تروریستی و حمایت بی‌چون و چرا از رژیم بعث عراق و تجاوز ارتش جنایتکار این رژیم به ایران اسلامی از جمله توطئه‌های آمریکایی‌ها برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی است.

وی بیان داشت: حمایت‌های آنها از تروریست‌هایی چون منافقین کوردل و همچنین ارتش متجاوز رژیم بعث عراق موجب رخدادهای تلخ و ناگواری در هفته دوم تیر ماه طی تاریخ انقلاب اسلامی شد که از جمله آنها می‌توان به تلاش برای ترور مقام عظمای ولایت، ترور شهدای هفتم تیر از جمله شهید مظلوم آیت‌الله بهشتی و در اختیار قرار دادن سلاح‌های شیمیایی برای بمباران شیمیایی شهرستان سردشت اشاره کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی بسیج دانشجویی استان البرز افزود: به همین دلیل مقام عظمای ولایت هفته دوم تیر و از هفتم تا دوازدهم این ماه را به نام هفته حقوق بشر آمریکایی نامگذاری کردند.

فضلی گفت: در این راستا بسیج دانشجویی استان البرز طرح‌هایی با هدف آگاه‌سازی مردم با جنایات و دسیسه‌های سران کاخ سفید علیه ملت ایران را در دستور کار دارد که از جمله آنها می‌توان به نصب 20 تابلوی تبلیغاتی با عنوان حقوق بشر آمریکایی در شهرستان کرج اشاره کرد.

وی اظهار داشت: همچنین بسیج دانشجویی مجسمه‌ای را تحت عنوان مجسمه خیانت طراحی کرده که این مجسمه به مدت یک هفته برای مردم شهرستان‌های مختلف استان البرز به نمایش گذاشته می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی بسیج دانشجویی استان البرز در پایان گفت: این دو برنامه با هدف آگاه‌سازی مردم و به ویژه نسل جوان اجرا می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار