جناب آقای کاظم زاده مطبوعات بعنوان رکن چهارم دموکراسی بعنوان پل ارتباطی مردم و مسئولین هستند و امروزه با گسترش روز افزون تکنولوژی و همه گیر شدن وسایل ارتباط جمعی در فضای مجازی نه تنها رسانه ها عقب نمانده اند بلکه پرچمدار اطلاع رسانی در تمامی عرصه هاهستند.
کد خبر: ۲۵۳۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۳ 29 June 2016


مجتبی کاور خبرنگار تابناک ایلام::با گذشت تنها 2 ماه از انتخابات باشکوه مجلس دهم که حضور حداکثری مردم سبب یاس و ناامیدی دشمنان قسم خورده ی این نظام شده است،ومردم بااین حضور پر صلابت خود با آرمانهای امام و انقلاب ، و رهبری تجدید پیمان نموده و منتخب خود را  براساس شعارهای انتخاباتی و وعده هایی که بوی صداقت میداد روانه ی بهارستان کردند.

حال باگذشت دوماه از انتخاب شادمهر کاظم زاده به عنوان منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی امروزبرای اولین بار وی  در جلسه شورای اداری شهرستان دهلران شرکت کرد.
 
حضوری  که  نشان از  آشتی وی با  دستگاههای اجرایی این شهرستان ودر راس آن نماینده عالی دولت را قوی تر میکند اما کاظم زاده در اولین  سخنرانی اداری خود تمامی خدمات و عملکرد نمایندگان پیشین و مسئولین اجرایی را به زیر تیغ نقد برد.اقدمات آنها را تنها در حد یک تابلو تعبیر کرد عنوان کرد :" مسئولینی که احساس می کند نسبت به مسئولیت شان به جامعه دارند خیانت می کنند هرچه سریعتر سمت خود را ترک نمایند تا هم جامعه و هم خود کمتر ضرر ببینند."

دراین بیبن وعده ی تشکیل نشست با خبرنگاران شهرستان دهلران ، که ازقبل باهماهنگی رییس دفتر نماینده، برنامه ریزی شده بود ، برای دومین بار به وعده ی بی عمل تبدیل شد. گویی اقای نماینده هنوز جایگاه خبر و رسانه و اطلاع رسانی را متوجه نشده و تنها به کانال خبری شخصی خودش درفضای مجازی آنهم بدون مجوز متکی شده است.

جناب آقای کاظم زاده مطبوعات بعنوان رکن چهارم دموکراسی بعنوان پل ارتباطی مردم و مسئولین هستند و امروزه با گسترش روز افزون تکنولوژی و همه گیر شدن وسایل ارتباط جمعی در فضای مجازی نه تنها رسانه ها عقب نمانده اند بلکه پرچمدار اطلاع رسانی در تمامی عرصه هاهستند.

نماینده ی منتخب ، زمانی که به شعارتبلیغاتی و سخنرانی شما در جمع مردم شهرستان دهلران رجوع می کنیم ، صداقت وازطرفی شما خودرامتعلق به تمام اقشار بویژه حوزه ی انتخابیه می یابیم اما امروز جلسات و نشستهای شما باطیف خاص ، بیانات شما در جبهه گیری های تند برعلیه برخی مسئولین پیشین و کنونی را رصد میکنیم خلاف این ادعا و شعار در ذهن تدایی میشود.
جناب کاظم زاده!امروز نماینده مرکز ثقل اتحاد ،همدلی و موتور محرکه ی توسعه و جبران عقب ماندگی و احیانا کم کاریهای مسئولین گذشته میباشد ، اما آنچه در رفتار و گفتار شما بعنوان نماینده میبینیم در همین ابتدای راه ، درمی یابیم یا شعارهایتان سطحی و بی محتواست یا تنها سبدی برای جذب آرای صادقانه ی مردم بوده است.

آقای نماینده!شما هنوز در ابتدای راه هستید اگر بقول خودتان  دل به پیشرفت و توسعه ی این حوزه خوش کرده اید و برنامه دارید کلمه ی محرومیت را از دنباله ی نام مبارک استان ایلام باید برداشته شود واین امر زمانی محقق می شود که شما دل از برنامه ریزان و مشاورانی که راه را اشتباه وبر اساس تفکر تفرقه پیش میکشند جدا کنید  و خودتان را وقف خدمت به این مردم صادق و ساده و بی آلایش نمایید.
درپایان انتظار است جناب عالی به عنوان قانون گذار مروری بر جایگاه مطبوعات و رسانه در قانون اساسی توصیه  میکنم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار