مردم جای جای استان هرمزگان پیش از موعد اعلام شده برای راهپیمایی روز قدس، روز بيداری اسلامی برای دفاع از فلسطين به خيابانها آمده اند و مشت های گره كرده خود را به اميد آزادی قدس شريف محكم بالا گرفتند و فرياد مرك بر اسراييل سر می دهند.
کد خبر: ۲۵۳۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰ 01 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، امروز شیعه و سنی با زبان روزه در گرمای بیش از  45 درجه سانتی گراد و رطوبت بیش از ۵۰ درصد در شهر ها و جزایر استان بار دیگر آمده اند تا ندای وحدت و همدلی را برای آزادی قدس شریف سر دهند.


 
مشت های گره شده مردم خونگرم جای جای هرمزگان كه با زبان روزه بار دیگر ندای اسلام و حمایت از مسلمانان سر دادند، نشان از عشق و ارادت آنها به قدس به عنوان اولين قبله مسلمانان دارد.
 
شرکت کنندگان دراین راهپیمایی بار دیگر جنایت اخیر اسراییل را محکوم کرده واز سازمان های حقوق بشر وملت های آزاده جهان خواستند این جنایت را محکوم کنند و همچنین همبستگی خود را نسبت به ملت در بند فلسطین را اعلام کردند.
 
امروز فريادهای مردم خطه خليج‌فارس از شرقی‌ترین تا غربی‌ترین و حتی در جزایر ایرانی خلیج‌فارس، با شعارهایی مانند«آمريكا، اسراييل این آخرین پیام است، سپاه اسلاميان آماده قيام است، مرگ بر آمریکا، قدس آزاد باید گردد، و غیره» انزجار خود از صهیونیسم و استکبار جهانی نشان دادند.
 
حضور خانواد های شهدا، جانبازان و ایثارگران ،افراد مسن، کودکان وزنان که با زبان روزه آمده بودند تا حمایت خود را از مردم غزه ابراز کنند بسیار مشهود بود .
 
مردم روزه دار شیعه واهل سنت بندرعباس نیز درحالی که درگرمای سوزان وطاقت فرسا این مسیر را طی می کردند شعار مرگ بر آمریکا ومرگ براسراییل و مسلمانان به پاخیزید که فلسطین پاره تن جهان اسلام در محاصره است تا محل برگزاری نماز جمعه ادامه دادند.
 
«ما ذوالفقار حيدريم فداييان رهبريم-ما ذوالفقار حيدريم بسيجيان بندريم»، اين شعارها و حرف مردم ميناب، رودان و جاسك، ابوموسی و هرمز و سراسر شهر و بخش های هرمزگان در روز قدس بود.
 
مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه اين منطقه از ايران اسلامی روز قدس را روز اسلام می‌دانند و امروز مردم عاشق فلسطين و مردمش در قشم و لارك آمده‌اند تا با آتش زدن پرچم منهوس رژيم غاصب اسراييل فریاد عدالت‌خواهی سر دهند.
 
امروز مردم ابوموسی، تنب بزرگ و کوچک، سیری، لاوان و لارک با شوری وصف‌ناشدنی آمدند تا بگويند ما همپای مردم مسلمان فلسطين اجازه نخواهیم داد کفار به حریم اسلام تجاوز کنند.
 
پایان مسیرهای امروز راهپیمایی بندرعباس مرکز استان هرمزگان با قرائت قطعنامه سراسری به نماز جمعه در گلزار شهدای این شهرختم شد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار