کد خبر: ۲۵۳۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴ 01 July 2016
به گزارش ایرنا، مردم روزه دار و ولایتمدار ایرانشهر در هوای گرم و سوزان یازدهمین روز از فصل تابستان که فصل خرما پزان است از میدان قدس این شهرستان در حالی که پلاکاردهایی از تصاویر بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب در دست داشتند بار دیگر در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس خشم و انزجار خود را از جنایتکاران صهیونیستی ابراز کردند.
شهر نخل و آفتاب امروز شاهد حضور باشکوه زنان و مردانی بود که با فریادهای کوبنده «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر استکبار» لرزه بر اندام سردمداران بی رحم ظلم و ظالم انداختند.
مردمان شهر میزبانان ولایت با عزمی راسخ و همتی بلند همبستگی و همدلی خود را با کودکان چشم انتظار فلسطین اعلام کردند.
حضور پرشور و چشمگیر اقشار مختلف مردم اعم از شیعه و سنی در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر وحدت و انسجام مردم این خطه از میهن اسلامیمان را به رخ مستکبران جهان کشاند.
آیت الله فاضل گلپایگانی عضو مجلس خبرنگان رهبری در اجتماع با شکوه راهپیمایان ایرانشهر در میدان عاشورای این شهرستان ضمن تقدیر و تشکراز حضور مردم ولایی این شهر با توجه به گرمی هوا گفت: رسالت امروز مسلمانان قیام و حفظ وحدت در برابر رژیم غاصب اسرائیل است.
نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: طبق دستور قرآن کریم هر کس قوم یهود و نصارا را به عنوان دوست و اولیای خود انتخاب کند دشمن اسلام و مسلمانان است.
وی از رژیم غاصب اسرائیل به عنوان رژیمی کودک کش، غارتگر و متجاوز نام برد و افزود: قوم یهود در تاریخ نشان داده که پیوسته دشمن اسلام و قاتل پیامبران بوده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار