رئیس جبهه ایستادگی اردبیل:
رئیس شورای سیاست‌گذاری جبهه ایستادگی استان اردبیل گفت: بیداری اسلامی هراس واقعی را در دل صهیونیسم جهانی برپا کرده تا بیش از گذشته زمینه برای برچیدن بساط این رژیم فراهم آید.
کد خبر: ۲۵۳۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵ 01 July 2016

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل حبیب کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار کرد: بیش از 30 سال از نام‌گذاری مدبرانه آخرین جمعه ماه رمضان توسط حضرت امام خمینی(ره) به نام روز جهانی قدس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین می‌گذرد و در این مدت امت اسلامی همواره با محکوم کردن رژیم غاصب صهیونیستی از مظلومیت فلسطینی‌ها حمایت کردند.

وی تصریح کرد: حضرت امام خمینی(ره) پرچم حمایت از فلسطین و مظلوم را با اعلام روز جهانی قدس برافراشتند و این پرچم تا رهایی قدس شریف و نابودی رژیم صهیونیستی همواره در اهتزاز است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری جبهه ایستادگی استان اردبیل گفت: روز قدس روز یکدلی و روز وحدت، روز کنار گذاشتن سلیقه‌ها و پیوستن قطره‌ها به اقیانوس جاری انسان‌هاست.

کوهی افزود: روز قدس روز نمایش نفرت همه مسلمانان علیه رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی با حضور و شعارهایشان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: امروز جهانیان و مدعیان حقوق بشر به تماشای نمایش تکفیری‌های داعش نشسته‌اند و کمتر رسانه‌ای سخنی از غزه و مردم بی‌دفاع آن می‌گویند و قتل‌عام در غزه مورد انکار رسانه‌های بیگانه قرار گرفته است.

کوهی با بیان اینکه دیگر امروز سکوت جایز نیست، اضافه کرد: امروز که دستانی مددجویانه رو به سوی جهانیان، منتظر ظهور و بروز حمایت از مردم مسلمان فلسطین است، دیگر سکون جایز نیست امروزه آمریکا با هم‌پیمان منطقه‌ای خود آل‌سعود برای کمرنگ کردن اولویت موضوع قدس برای مسلمانان تلاش دارند.

وی ادامه داد: بیداری اسلامی سبب شده که مسأله قدس در جایگاه و اولویت اصلی مسلمانان قرار گیرد و عرصه بر غاصبان آن هر روز تنگ و تنگ‌تر شود.

رئیس جبهه ایستادگی استان اردبیل گفت: این رویه تا آنجا پیش می‌رود که رئیس رژیم مجعول صهیونیستی با صراحت اعتراف کرد که امروز امام خمینی(ره) در کنار مرزهای اسرائیل خیمه زده و این جمله به درستی تعبیر شد که راه قدس از کربلا می‌گذرد.

کوهی افزود: اکنون ما شاهد این هستیم که رژیم صهیونیستی روز به روز ناامن‌تر شده و وعده امام خامنه‌ای هر چه زودتر محقق می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار