کد خبر: ۲۵۴۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۸ 01 July 2016
به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی در خطبه های نماز جمعه این هفته ایرانشهر با اشاره به اشغال 66 ساله فلسطین از سوی صهیونیست ها، ریشه گروه های تروریستی و تکفیری را اسرائیل و آمریکا دانست و افزود: این گروهها با حمایت های صهیونیست ها و برخی عناصر خودفروخته جنایت های زیادی در منطقه مرتکب شده اند.
وی همچنین سلب تابعیت شیخ قاسم را از سوی آل خلیفه کار احمقانه ای دانست و افزود: این حرکت آل خلیفه بازتاب وسیعی در جهان داشته است و همه آن را محکوم می کنند.
امام جمعه ایرانشهر گفت: رژیم آل خلیفه به دلیل نوکری و وابستگی به آمریکا و حکام رژیم آل سعود بدیهی ترین اصول حقوق بشر را نسبت به مردم مظلوم بحرین رعایت نمی کند.
حجت الاسلام ابطحی همچنین به خیانت ترکیه در آستانه روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: دولت عدالت و توسعه ترکیه که روزهای اول ژست ضد صهیونیستی گرفته بود حالا دم از سازش با صهیونیست ها می زند و اعلام می دارد دولت ترکیه دوست و هم پیمان با اسرائیل است.
امام جمعه ایرانشهر افزود: رژیم غاصب اسرائیل به دنبال چپاول اموال مسلمانان و تسلط بر سرزمین های اسلامی است که انتظار می رود امت اسلام در مقابل این ترفندهای صهیونیست ها بیدار شوند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار