کد خبر: ۲۵۴۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸ 02 July 2016

مالک و سرمایه گذار هواپیمایی تفتان ایر گفت: هواپیمایی تفتان ایر بعد از ماه مبارک رمضان پروازهای خود را مجدد از سر خواهد گرفت.

حقیقی در گفت وگو با ایسنا، منطقه سیستان و بلوچستان با بیان اینکه هواپیمایی تفتان در سال 1381ثبت شد و در سال 1383 اولین پرواز خود را در مسیر داخلی و بین المللی انجام داده اظهار کرد: پس از این زمان به مدت چند سال پروازها متوقف و در نهایت در نیمه دوم سال 1393مجددا راه اندازی شد.

وی افزود: بعد از مدتی به علت درخواست شرکت مذکور، تفتان مجبور به استرداد هواپیماهای مورد قرار داد شد.

وی خاطر نشان کرد: در نهایت شرکت با خرید سه فروند هواپیمای بوئینگ در دیماه سال گذشته شروع به بازسازی فرآیندها و داکیومنت های الزامی و مورد نیاز فیلیت جدید هواپیماهای خود کرد که در تاریخ سوم خرداد ماه ۱۳۹۵ مجددا موفق به تمدید پروانه بهره برداری خود شد.

وی با اشاره براینکه هم اکنون در حال بررسی و تنظیم برنامه های پروازی خود در مناطق محروم کشور همچون استان سیستان و بلوچستان می باشد ادامه داد: ان شاالله هواپیمایی تفتان پس از ماه مبارک رمضان مجددا پروازهای خود را از سر می گیرد.

حقیقی در خصوص اینکه شرکت هواپیمایی تفتان دارای 5 فروند هواپیمای ملکی می باشد اذعان کرد: ای پنج فروند شامل 3 فروند هواپیمای بوئینگ و 2 فروند هواپیمای فوکر است.

مالک و سرمایه گذار هواپیمایی تفتان در رابطه با پوشش مهمانداران نیز گفت: استفاده از پوشش اسلامی چادر به همراه لباس های کاملا سنتی سیستان و بلوچستان در مورد پوشش مهمانداران این شرکت به جهت آشنایی و معرفی فرهنگ و تمدن 7000 ساله استان پهناور سیستان و بلوچستان به سایرملل و اقوام ایران زمین مد نظر قرار گرفته شده است.

وی هدف از این پوشش را اشاعه و ترویج فرهنگ غنی ایرانی ، اسلامی و اعلام پیام امنیت ،صلح و آرامش به جهانیان و کمک به صنعت توریسم استان دانست.

مالک و سرمایه گذار هواپیمایی تفتان عنوان کرد: ارائه بهترین سرویس پذیرایی و کترینگ، استفاده از بهترین پرسنل در کابین با بهترین رفتار و برخورد با مسافرین (بهترین مهمانداران مجرب)، تبلیغات تلویزیونی بسیار قوی جهت معرفی تفتان به عنوان یک شرکت هواپیمایی معتبر و ایمن از جمله برنامه های مهمی است که در دستور کار هواپیمایی تفتان برای استقبال بیشتر مسافرین قرار دارد.

وی با اشاره بر اینکه برنامه پرواز در حال حاضر در فرودگاه زاهدان در ساعتهای مورد نظر مسافرین این استان نیست افزود: تفتان برای اولین گام تصمیم به برقراری پروازهای 6 صبح خروج از زاهدان به مقصد تهران و 6 عصر برگشت از تهران به مقصد زاهدان کرده است.

حقیقی در پایان گفت: این ساعات پرواز در طول روز قطعا باعث تسهیل در رفت و آمد تجار و بازرگانان و به تبع آن رونق اقتصادی استان خواهد شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار