سخنگوی شورای شهر تهران:
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: حقوق شهردار تهران مطابق ضوابط و مصوبه شورای شهر است و هیچ سهمی از درآمدهای شهرداری به شهردار نمی رسد.
کد خبر: ۲۵۴۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶ 03 July 2016
 رضا تقی پور با بیان این مطلب اظهار کرد: اخیرا حرف و حدیث هایی درباره فیش های حقوقی برخی کارکنان دولت مطرح شده و از سمت عده ای به شهرداری هم موضوع کشیده شده است که البته صحیح نیست و از مدیریت شهری می خواهم در این خصوص شفاف سازی لازم را صورت دهد.

وی در دویست و هفتاد و دومین جلسه غیرعلنی شورای شهر خواستار شفاف سازی هیات رییسه و رییس شورا درخصوص حقوق و مزایا شهردار پایتخت برای پایان دادن به برخی اخبار کذب در برخی رسانه ها شد.

تقی پور با بیان اینکه در روزهای اخیر مبالغی درباره حقوق و مزایای شهردار تهران مطرح شده که غیرواقعی هستند، تصریح کرد: طرح این چنین موضوعاتی باعث تشویش اذهان عمومی می شود و شفاف سازی هیات رییسه می تواند به این بحث های غیرواقعی پایان دهد.

وی افزود: میزان حقوق دریافتی شهردار مطابق مصوبه شورای شهر تعیین می شود.

سخنگوی شورای شهر تهران تاکید کرد: موضوع چگونگی حقوق شهردار آنقدر ساده است که مردم عادی هم می دانند و تعجب می کنم از فردی که مسئولیت های مهمی در کشور داشته چطور این موضوع را نمی داند و شایعه پراکنی می کند. بدیهی است که باید پیگیری حقوقی و قضایی انجام شود.

بر اساس این گزارش دوستی نایب رییس کمیسیون حمل ونقل شورای شهر نیز خواستار شفاف سازی حقوق و مزایای شهردار شد و گفت: رییس و سخنگوی شورا باید در ارتباط با میزان حقوق و مزایای شهردار تهران اطلاعات دقیق را در اختیار رسانه ها قرار دهند تا از بروز شایعات جلوگیری شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار