به گزارش تابناک ارومیه،برگزاری مسابقات محلی ،به ایجاد صمیمت و احساس همدلی کمک میکند.در سالی که بنام دولت و ملت همدلی و همزبانی نامیده شده است.برگزاری چنین مسابقاتی باعث نزدیکی قلوب به یکدیگر میشود.
کد خبر: ۲۵۵۰۴
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۷ 20 April 2015

به گزارش تابناک ارومیه،برگزاری مسابقات محلی ،به ایجاد صمیمت و احساس همدلی کمک میکند.در سالی که بنام دولت و ملت همدلی و همزبانی نامیده شده است.برگزاری چنین مسابقاتی باعث نزدیکی قلوب به همدیگر میشود.

با ظهور و حضور تکنولوژی و پیچیده تر شدن و به تبع آن سخت تر شدن زندگیهای مردم،برقراری ارتباط بین افراد جامعه کمتر شده است.

مشکلات اجتماعی مردم را بگونه ایی در خود پیچیده است که مردم کمتر فرصت دیدار با هم را پیدا میکنند.که در این بین هر آنچه بتواند مردم را در کنار هم در جوی صمیمانه قرار دهد ،باعث ایجاد همدلی و هم فکری در بین افراد خواهد شد.یکی از راههای جمع کردن افراد جامعه بویژه جوانان برگزاری مسابقات محلی و ورزشی میباشد.

در همین راستا شهرستان بوکان شاهد برگزاری مسابقات فوتبال جام محمد رسول الله(ص)بین روستایی و عشایری بود.این دوره از مسابقات با حضور 55 تیم روستائی و عشایری در دو مرحله گروهی و حذفی برگزار شد که مرحله نخست آن به صورت گروهی و در زمین ورزشی روستاهای برده زرد، قازلیان، حمامیان، کوسه، ناچیت و قره گول با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در پایان مرحله دوم این مسابقات نیز که به صورت حذفی برگزار شد و در دیدار نهایی تیم منتخب روستاهای ساروقامیش بهی و تیکان تپه به مصاف تیم حمامیان رفت که در پایان تیم منتخب روستای ساروقامیش در ضربات پنالتی و با نتیجه 5 بر 3 توانست تیم حمامیان قهرمان سال گذشته جام روستایی شهرستان بوکان را شکست داده و به مقام قهرمانی برسد.

در دیدار رده بندی نیز تیمهای روستایی حصار و پیرولی باغی با هم به رقابت پرداختند که در پایان تیم حصار با سه گل تیم پیرولی باغی را شکست داده و به مقام سوم این دوره از مسابقات دست پیدا کند.

تیم برتر این مسابقات به عنوان تیم منتخب شهرستان بوکان در مسابقات زیر گروه استان آذربایجان غربی حضور پیدا می کند.

در بوکان 32 هیات ورزشی فعال وجود دارد که هیات روستایی این شهرستان یکی از هیات های فعال به شمار می رود. در بوکان بیش از 9 هزار ورزشکار بیمه شده وجود دارد.

امید است که مسئولین بدور از هیاهوهای تبلیغاتی و سیاسی ،با نیت نزدیک کردن قلبها به همدیگر و ایجاد جو صمیمیت بر برگزاری چنین مسابقاتی اهتمام ورزند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار