کد خبر: ۲۵۵۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۶ 03 July 2016
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مازندران با بیان اینکه شهروندان از حقوق خود اطلاع ندارند، گفت: باید آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی در این زمینه صورت گیرد و حتی در ادارات هم فرهنگ‌سازی شود.

 حسن خیریانپور ظهر امروز در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی که در استانداری مازندران برگزار شد، اظهار کرد: امنیت عمومی از ضروریات همه فعالیت‌های اجتماعی است.

وی با بیان اینکه امنیت بستر همه فعالیت‌های سیاسی، عمرانی، اقتصادی و فرهنگی است، افزود: بر هم زدن آرامش امری آسان اما تأمین آن کاری سخت، زمان‌بر و سنگین است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مازندران با اشاره به اینکه مسؤولان تأمین و برقراری امنیت مشخص‌ هستند، تصریح کرد: حضور مردم هم در امنیت عمومی اثرگذار و نافذ است.

خیریانپور بحث نظم در امنیت عمومی را مهم خواند و اضافه کرد: اجرای نظم و قانون در خانواده ادارات و همه تشکل‌ها اثرگذار است.

وی با بیان اینکه شهروندان از حقوق خود اطلاع ندارند، یادآور شد: باید آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی در این زمینه صورت گیرد و حتی در ادارات هم فرهنگ‌سازی شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مازندران با اشاره به اینکه مدیران، کارکنان دولت خادم و خدمتگزار مردم هستند، خاطرنشان کرد: جامعه‌پذیری امری است که بر عهده دولت است.

خیریانپور با بیان اینکه بحث جامعه‌پذیری در ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوقی شهروندی برنامه‌ریزی شود، تصریح کرد: این امر در مهدهای کودک‌، آموزش و پرورش، دانشگاه و صدا و سیما و دستگاه‌های مرتبط دنبال شود.

وی پیگیری و انجام پروژه‌های محرک توسعه استان را مهم ارزیابی کرد و در ادامه افزود: نباید از رسیدگی به مشکلات مردم غفلت کنیم.

خیرانپور با اشاره به مسئله بازرسی در دستگاه‌ها افزود: بازرسی باید دقیق و جامع باشد تا حقی از دستگاه‌ها ضایع نشود.

وی با بیان اینکه مدیران کل با برنامه‌ریزی در شهرستان‌ها حضور پیدا کنند تأکید کرد: گره‌ها و خلأهای قانونی که نیاز به اصلاح دارد شناسایی و اصلاح شود.

خیریانپور با اشاره به اینکه انگیزه نشاط کاری ایجاد می‌کند اظهار کرد: مبنای اجرای دولت الکترونیک صرفه‌جویی در وقت و سرعت در انجام کار است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مازندران بازرسی درون‌سازمانی را در دستگاه‌ها ضروری دانست و خاطرنشان کرد: الگوسازی دستگاه‌های برتر، برگزاری نمایشگاه‌ها و کارگاه‌های آموزشی از عواملی است که می‌تواند در این امر اثرگذار باشد.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار