شهردار منطقه چهار قم:
شهردار منطقه چهار قم با بیان اینکه احداث پروژه بلوارهای مرجعیت و فردوسی از اولویت‌های شهرداری منطقه چهار در سال گذشته بوده است، گفت: در سال جاری تکمیل بلوارهای فردوسی و جمهوری در دستور کار قرار گرفته است.
کد خبر: ۲۵۶۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۱ 05 July 2016
به گزارش تابناک قم، مجید متین‌فر با تاکید بر اینکه سال گذشته نزدیک به 68 میلیارد تومان بودجه عمرانی به منطقه چهار شهری قم اختصاص داده شده است، اظهار کرد: نزدیک به 50 درصد این مبلغ برای تملک پروژه‌های عمرانی و 50 درصد باقیمانده برای دیگر فعالیت‌های عمرانی هزینه شده است.

وی با اشاره به اجرای 88 پروژه عمرانی منطقه چهار شهری قم در سال گذشته اضافه کرد: سال 94 جدول‌گذاری شوارع اصلی و فرعی به طول 12 هزار متر انجام شده است.

شهردار منطقه چهار قم با بیان اینکه آسفالت انتهای بلوار شهید کریمی، احداث پروژه بلوار مرجعیت با نظارت معاونت امور زیربنایی و شهرسازی شهرداری قم و احداث بلوار فردوسی از اولویت‌های شهرداری منطقه چهار در سال گذشته بوده است، تصریح کرد: در سال جاری تکمیل بلوارهای فردوسی و جمهوری در دستور کار قرار گرفته است.

وی تکمیل بلوار زائر، بازسازی شوارع فرعی یزدانشهر و خیابان ولیعصر(عج) را از اقدامات شهرداری منطقه چهار قم در سال گذشته برشمرد و مطرح کرد: آسفالت و جدول‌گذاری 50 کوچه خاکی سطح منطقه در سال گذشته انجام شده است.

متین‌فر خاطرنشان کرد: در راستای اصلاح هندسی معابر، احداث میدان خیابان کرامت و تقاطع بلوار عطاران و شهید عراقی در سال گذشته به پایان رسیده و در سال جاری نیز ایجاد دوربرگردان در بلوار عماد مغنیه و همچنین اصلاح هندسی تقاطع بلوار غدیر و آیت الله قاضی خرم آبادی در برنامه کاری قرار دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار