۱۹ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال در دومین روز از دهه مبارکه فجر در بخش مرکزی شهرستان بهار به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۲۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۰ 03 February 2015
۱۹ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال در دومین روز از دهه مبارکه فجر در بخش مرکزی شهرستان بهار به بهره‌برداری رسید.

به گزارش تسنیم ، به مناسبت گرامیداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پروژه سردخانه بالای صفر در زمینی به مساحت ۴ هزار مترمربع با زیربنای هزار و ۱۴۷ مترمربع، ظرفیت ۳ هزار تن و اشتغالزایی ۱۰ نفر با اعتباری بالغ بر ۱۰ هزار میلیون ریال در روستای حسین آباد آشوری مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

آغاز به کار مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای

در این روز واحد مرغ گوشتی ۲۰ هزار قطعه‌ای در روستای اختاچی در زمینی به مساحت ۵ هزار و ۵۰۰ مترمربع و اشتغال‌زایی سه نفر با اعتباری بالغ بر ۹ هزار میلیون ریال مورد بهره برداری رسید.

همچنین در این روز از یک باب منزل مسکونی مددجویی کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهر بهار، به مساحت صد مترمربع با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیون ریال نیز بهره‌برداری شد.

بهره‌برداری از تعریض و آسفالت محور همدان اسدآباد

تعریض شانه‌ها به عرض یک متر و ۸۵ سانتی متر و روکش آسفالت به ضخامت پنج سانتی متر و عرض ۱۱ و نیم متر و به متراژ هفت کیلومتر با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و دو میلیون و ۵۰۰ هزار ریال در محور همدان اسدآباد مورد بهره برداری دیگر پروژه ای بود که در این روز به بهره برداری رسید.

بهره برداری از آسفالت معابر روستایی و تکمیل ساختمان دهیاری در روستای رسول آباد سفلی با اعتباری بالغ بر ۸۵۰ میلیون ریال، آسفالت روستای سیمین با اعتباری بالغ بر هزار و ۲۷۰ میلیون ریال، آسفالت روستای آبروند به متراژ ۴ هزار مترمربع و اعتباری بالغ بر ۹۵۰ میلیون ریال نیز از دیگر پروژه های بهره‌برداری شده در این بخش از شهرستان بود.

مقاوم سازی مدارس دو روستای آب باریک با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیون ریال و آبرومند با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال آخرین پروژه هایی بود که در دومین روز از دهه مبارکه فجر به بهره‌برداری رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار