رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی خلخال گفت: صدور فیش با رقم بالا در روستای کرین خلخال اشتباه ثبت در دستگاه قرائت بوده و عمدی نبوده است.
کد خبر: ۲۵۸۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۲ 10 July 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، به دنبال صدور فیش رقم بالا و میلیونی برای آب بهای روستائیان کرین بخش شاهرود شهرستان خلخال و ناراحتی اهالی روستا از این موضوع پیگیر موضوع این فیش‌ها از اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان شدیم که سید محمد دیباج لطیفی دقایقی پیش در تماس تلفنی با خبرنگار فارس اردبیل در خلخال اظهار کرد: اصلاح فیش‌های مربوطه برای اهالی روستای کرین انجام شده است.

وی گفت: صدور فیش‌های با رقم بالای 20 تا 25 میلیون برای آب بهای اهالی روستای کرین خلخال مربوط به اشتباه ثبت دستگاه قرائت بوده و مشترکان مصرف آنچنانی نداشته‌اند.

لطیفی یادآور شد: روز گذشته نیز با حضور در روستا این موضوع برای اهالی تشریح و مشکل دستگاه ثبت قرائت برای آنان اعلام شد که این مشکل تکرار نخواهد شد.

رئیس آب و فاضلاب روستایی خلخال تصریح کرد: همکاران اداره آب و فاضلاب روستایی نیز امروز در بخش شاهرود خواهند بود و کلیه فیش‌ها و قبض‌های آب بهای مصرف اهالی روستاهای شاهرود بررسی خواهد شد.

لطیفی ادامه داد: تمامی قبض با رقم صحیح کارکرد اهالی اصلاح شد و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، لطیفی خدمت به روستائیان را وظیفه کارکنان این اداره دانست و گفت: این اشتباه عمدی نبوده است.

محمد علی کریمی مسؤول امور مشترکین اداره آب و فاضلاب روستایی خلخال نیز با اظهار اینکه این اشتباه عمدی نبوده است، گفت: دستگاه‌های ثبت قرائت که تازه برای اداره خریداری شده با مشکل ثبت قرائت روبرو بوده و که مشکل با ارتباط با سازنده دستگاه‌های ثبت قرآئت آب بها حل و قبض جدید برای روستای کرین بخش شاهرود خلخال ارسال شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار