کد خبر: ۲۵۸۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹ 12 July 2016

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان گفت: بیمارستان تأمین اجتماعی ایلام در هفته‌ی دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه ایلام، دکتر «کریم لاله‌ماژین» به مناسبت هفته تأمین اجتماعی در جمع مستمری‌بگیران و کارکنان تأمین اجتماعی ایلام اظهار کرد: امکانات و ویژگی‌های حاکم بر اجتماعات ایجاب می‌کند افراد در یک سطح نباشند به همین دلیل نیز از دیرباز شاهد بیکاری، بروز سوانح و حوادث بوده‌ایم به همین دلیل می‌توان سه عامل اصلی پیدایش تأمین اجتماعی را منفعت شخصی، نوع‌دوستی و احساس سرنوشت مشترک دانست.

مدیر درمان تأمین اجتماعی ایلام افزود: تأمین اجتماعی سازمانی بیمه‌گر است و بخش عمده‌ی منابع مالی از طریق حق بیمه‌ها تأمین می‌شود به همین خاطر متکی به دولت نیست اما نمی‌توان از حمایت سه‌جانبه کارفرمایان، اشخاص و دولت صرف‌نظر کرد.

لاله‌ماژین گفت: قانون بیمه بر اساس استانداردهای جهانی بیمه تضمین‌شده و در این راستا نیز 38 میلیون نفر از جمعیت کشور تحت پوشش خدمات بیمه‌ای هستند و در حال حاضر یک‌سوم جمعیت استان ایلام از خدمات تأمین اجتماعی بهره‌مندند که توسط سه درمانگاه شامل دی‌کلینیک ایلام، درمانگاه شماره 2 و درمانگاه دهلران خدمات درمانی دریافت می‌کنند.

وی به خریداری زمین درمانگاه شهرستان مهران و انتقال سند زمین درمانگاه دره‌شهر اشاره کرد و در خصوص بیمارستان 36 تختخوابی تأمین اجتماعی گفت: در رابطه با راه‌اندازی بیمارستان تأمین اجتماعی کم‌کاری صورت گرفته است که در حال حاضر نیاز به صدور پروانه ساخت دارد تا بیمارستان تجهیزات پایانی را نصب کند و امیدواریم در هفته دولت این بیمارستان جهت ارائه خدمات درمانی به بهره‌برداری برسد.

وی تصریح کرد: افزایش بی‌رویه هزینه درمان جدی است و همین امر نیز حمایت از افراد و پیروی از سبک سلامت را امری ضروری کرده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار