کد خبر: ۲۵۹۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۷ 12 July 2016
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به معدودی از زنان که با ظاهر نامناسب در جامعه ظاهر می‌شوند، گفت:این حضور مشمئز کننده همه را متهم به بدحجابی می‌کند.

آیت‌الله علی معلمی شامگاه دوشنبه در همایش تکریم حریم خانواده و عفاف و حجاب که با تجمع بانوان محجبه در قائم‌شهر برگزار شد با اشاره به  حادثه ۲۱ تیرماه ۱۳۱۴ که بخاطر سیاست غلط و خشونت‌بار رضاخان در برداشتن حجاب زنان، خالفان و تحصن کنندگان کشف حجاب را در مسجد گوهرشاد مشهد به رگبار گلوله بسته و به خاک و خون کشیدند، افزود: رضاخان مامور اجرای فرهنگ و سیاست‌های انگلیس بود و برداشتن حجاب را با اقدامات خشونت‌ بار به دستور استعمار پیر به اجرا درآورد.

وی با بیان اینکه بی‌حجابی فرهنگ غرب و حفظ حجاب فرهنگ قرانی است، اظهار کرد:ایرانیان، قرآن و اسلام را به اختیار پذیرفتند و حجاب را رعایت کردند.

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری تصریح کرد: بی‌حجابی در درجه اول زمینه‌ساز تعرض و تعدی به خود زنان است و در مراحل بعدی مفاسد بیشتری از مزاحمت‌ها را در پی دارد.

معلمی با تاکید بر اینکه رعایت دین خدا موجب رشد و تعالی است، افزود: کاش دولت‌های بعد انقلاب، همچون امام و رهبری، پایبندی به ارزش‌ها را حفظ می‌کردند که اگر حفظ ارزش‌ها طبق موازین قرآن و دین خدا انجام می‌شد شرایط عمومی جامعه بهتر از این بود.

وی با اشاره به معدودی از زنان که با ظاهر نامناسب در جامعه ظاهر می‌شوند، گفت:این حضور مشمئز کننده همه را متهم به بدحجابی می‌کند.

معلمی تاکید کرد: مردم مومن قائم‌شهر تحمل بدحجابی و ناهنجاری را ندارند و برای جاری و تکریم شدن احکام اسلامی مصصم هستند و به سبک شمارندگان احکام الهی هشدار می‌دهند.

وی ادامه داد: حرمت‌شکنان دستورات دین خدا مراقب رفتار خود باشند چرا که جامعه اسلامی صاحب نظم و قانون است و بدحجابی و بی‌حجابی خلاف مقررات بوده، قانون‌شکن باید مقابل قانون پاسخگو و محکوم شود.

خبرگزاری ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار