مدیر کل تامین اجتماعی ایلام گفت: شش هزار و ۳۰۰ کارفرما هم اکنون با این اداره کل در حوزه های مختلف همکاری می کنند.
کد خبر: ۲۵۹۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱ 13 July 2016
مدیر کل تامین اجتماعی ایلام گفت: شش هزار و ۳۰۰ کارفرما هم اکنون با این اداره کل در حوزه های مختلف همکاری می کنند.


به گزارش تابناک ایلام،  "محسن محمودی"اظهار داشت: حوزه همکاری کارفرمایان با تامین اجتماعی در بخش های صنعت، صنوف و دستگاه ‌های مشمول سازمان تامین اجتماعی است.

وی افزود: حدود ٦٠ درصد از کارفرمایان استان و بیمه شده ‌ها از طریق سامانه الکترونیکی و غیر حضوری نسبت به پرداخت بیمه و لیست بیمه ‌ای خود اقدام می‌کنند.

وی ادامه داد: وظیفه ذاتی سازمان تامین اجتماعی خدمت به مردم و سیانت از نیروی کار دانست و بیشتر افراد تحت پوشش آن از افراد کم درآمد جامعه تشکیل می دهند که این سازمان با ساز و کارهای مناسب و ارائه خدمات متنوع بیمه ای و درمانی توانسته است رضایت نسبی بیمه شدگان تحت پوشش خود را فراهم آورد.

مدیر کل تامین اجتماعی ایلام یادآور شد: پارسال ماهیانه ١٠٠ میلیارد ریال پرداختی به مستمری ‌بگیران تامین اجتماعی صورت ‌گرفت که ٩٥ میلیارد ریال آن مربوط به تعهدات بلند مدت و پنج میلیارد ریال نیز مربوط به تعهدات کوتاه مدت جامعه مخاطب سازمان تامین اجتماعی است.

محمودی تاکید کرد: حدود ۲۷۵ هزار نفر در استان زیر پوشش خدمات این دستگاه اجرایی بوده که ۹۸ هزار و ۱۰۹ نفر بیمه شده اصلی و افراد تبعی نیز ۱۴۹ هزار و ۶۱۱ هستند.

وی اضافه کرد: تعداد مستمری بگیران این سازمان در استان ۱۴ هزار و ۷۲۴ بوده  که با افراد تبعی به ۲۷ هزار و ۴۱۴ نفر می رسند، ضمن اینکه ۱۶ هزار و ۲۶۹ نفر از جامعه کارگران و ۵ هزار و ۵۹۷ نفر از بافندگان نیز از خدمات این سازمان استفاده می کنند./م



منبع:مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار