هفت نفر برای تصدی ریاست هیئت فوتبال هرمزگان نام‌نویسی کردند که در این ‌بین حضور چهره‌های سیاسی نیز پررنگ است.
کد خبر: ۲۵۹۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰ 13 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، غلامعلی دانشور اظهار کرد: هیئت فوتبال تنها هیئت ورزشی است که طبق قوانین برگزاری انتخابات هیئت‌رئیسه آن با دبیر این هیئت است و اداره کل ورزش و جوانان به‌عنوان عضو ناظر در مجمع تأیید اعضا تنها حضور دارد.
 
اما از نکات جالب‌توجه گفت‌وگوی دبیر هیئت فوتبال استان هرمزگان با خبرنگار ایسنا و عدم اعلام نام نامزدهاست.
 
محمود کریم زاده ابراز کرد: برای جلوگیری از تن دادن به شایعات در صورت رد صلاحیت فردی از کاندیدای هیئت فوتبال از اعلام اسامی این افراد به رسانه‌ها معذوریم.
 
وی ادامه داد: ثبت‌نام کنندگان برای تصدی ریاست این هیئت، هفت نفر بوده که پس از تائید صلاحیت در کمیته سه نفره نظارت، اسامی کاندیدهای مورد تائید اعلام می‌شود.
 
این در حالی است که ریاست هیئت فوتبال استان هرمزگان در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، با اعلام نام‌نویسی هفت نفر جهت سکان‌داری فوتبال هرمزگان، تصریح کرد: آقایان بهروز اکرمی(معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان)، عباس امینی زاده(شهردار بندرعباس)، علیرضا کناری(داور بازنشسته فوتبال)، حسین معصومی(داور بازنشسته فوتبال)، اصغر معماری(رئیس اسبق کمیته انضباطی هیئت فوتبال)، عبدالمجید دبیده(رئیس فعلی هیئت فوتبال) و حسین جباری زاده(مدیرعامل اسبق باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان) هفت نامزد تصدی این پست هستند.
 
عبدالمجید دبیده با اشاره به اینکه اسامی نهایی نامزدها پس از بررسی صلاحیت این هفت نامزد در کمیته سه نفره نظارت متشکل از نمایندگان اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال استان اعلام می‌شود، تصریح کرد: زمان دقیق انتخابات پس از ارسال صلاحیت نامزدها به فدراسیون و زمان تعیین‌شده از سوی آن‌ها اعلام می‌شود.
 
وی همچنین از مهلت ده‌روزه نام‌نویسی ریاست هیئت فوتبال استان هرمزگان اظهار کرد: نام‌نویسی از 12 تیرماه تا 10 روز کاری ادامه داشت که ثبت‌نام کنندگان پس از 10 روز احراز هویت شده و اسامی آن‌ها انتشار می‌یابد.
 
رئیس هیئت فوتبال هرمزگان خاطرنشان کرد: مجمع هیئت فوتبال استان در دوره جاری تا دوازدهم شهریورماه به کار خود ادامه خواهد داد و پس‌ازآن با توجه به اینکه چند استان دیگر هم‌زمان مهلت چهارساله‌شان به پایان می‌رسد، فدراسیون فوتبال تاریخ برگزاری این انتخابات در استان هرمزگان را به اداره کل ورزش و جوانان استان اعلام می‌کند.
 
دبیده با اشاره به اینکه جهت ثبت‌نام حداقل سن 35 و حداکثر سن 70 سال است، اضافه کرد: دارا بودن مدرک تحصیلی حداقل کارشناسی و 5 سال سابقه مدیریتی از مهم‌ترین شرایط ثبت‌نام است.
 
وی در پایان بابیان اینکه افرادی که سابقه ریاست هیئت فوتبال را در کارنامه دارند، قانون برای آن‌ها سابقه مدیریتی را لحاظ می‌کند،خاطرنشان کرد: سابقه ریاست سایر هیئت‌ها در این بند موردقبول نیست.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار