کد خبر: ۲۵۹۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۰ 13 July 2016
 اعضای شورای اسلامی شهر آمل بر پاسخگویی فرمانداری این شهرستان درباره تغییر حریم شهر آمل تاکید کردند.

جلسه علنی شورای اسلامی شهر آمل شامگاه سه شنبه در محل شورا برگزار شد.

فرزین محمودی پاتی سخنگوی شورای اسلامی شهر آمل در این جلسه با اشاره به اینکه نباید درباره کاهش حریم شهر آمل سکوت کنیم، اظهار کرد: هفته گذشته جلسه ای با فرماندار آمل برگزار کردیم و ایشان تا یکشنبه هفته بعد یعنی دو رو پیش مهلت خواستند در این زمینه اقدام کنند اما امروز که سه شنبه است هیچ خبری نیست.

وی با بیان اینکه مسئولیت حریم شهر آمل با فرمانداری آمل نیز هست، بیان کرد: تا زمانی که فرمانداری نخواهد اتفاقاتی مانند تغییرات حریم شهرها رخ نمی دهد از این روز فرمانداری نیز در این زمینه باید پاسخگو باشد.

پاتی با تاکید بر اینکه می دانیم تا زمانی که فرمانداری مکاتبه ای نکرده باشد و یا مکاتبه ای را تایید نکرده باشد استانداری نیز اعمال تغییرات نمی کند، افزود: استانداری مازندران می گوید تا زمانی که فرماندار نخواهد این تغییرات صورت نمی گیرد و احساس نیاز به تغییر حریم شهر آمل مصوب سال 89 از سوی فرمانداری اعلان شده که استانداری اقدام کرده است.

عضو شورای اسلامی شهر آمل با اشاره به اینکه شهرداری امامزاده عبدالله کار خود را انجام داده است اما مستقیما شخص فرماندار در این زمینه باید پاسخ بدهد، عنوان کرد: فرماندار قرار بود در این زمینه تا روز یکشنبه پاسخ داده و پیگیری کنند و ما به گفته شفاهی ایشان اکتفا کردیم.

به گزارش ایسنا، قدرت الله ناییج نژاد عضو شورای اسلامی شهر آمل نیز با تاکید بر اینکه وظایف فرمانداران درباره حریم شهرها مشخص است، افزود: ایشان نیز باید در این زمینه بگویند که چگونه مکاتبات انجام شده است.

خسرو ابراهیم زاده عضو دیگر شورای اسلامی شهر آمل نیز به پاسخگویی استانداری مازندران و فرمانداری آمل در این زمینه تاکید کرد.

اسدالله تورنگ رئیس شورای اسلامی شهر آمل از نشست فوق العاده و ویژه اعضای شورا با فرماندار آمل خبرداد و گفت: این نشست صبح روز چهارشنبه در دفتر فرماندار آمل به منظور بیان و رفع دغدغه های مردم صورت می گیرد.

 

 

 

خبرگزاری ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار