معاون استاندار زنجان:
معاون استاندار زنجان ضمن تاکید بر لزوم تعیین تکلیف شدن پرونده‌های ملکی مربوط به حوزه منابع طبیعی در مراجع قضایی استان گفت: البته بخش عمده‌ای از این پرونده‌ها به صورت کدخدامنشی می‌تواند قابل حل باشد.
کد خبر: ۲۶۰۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۶ 14 July 2016
رحیم عصفوری ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان با اشاره به دشوار بودن حفظ و حراست از منابع طبیعی اظهار داشت: برای موفقیت در طرح‌های حفاظتی باید در وهله نخست بکارگیری روشهای صحیح بهره‌برداری از منابع طبیعی و حفظ و حراست از عرصه‌های ملی و طبیعی در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان منابع طبیعی می‌تواند به عنوان یکی از ظرفیتهای توسعه جوامع مورد توجه قرار گیرد از مسئولان خواست تا برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی به این بخش نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و مدیریت منابع استاندار زنجان بر لزوم مشارکت مردم در اجرای طرحهای مربوط به منابع طبیعی و آبخیزداری تاکید کرد.

وی با بیان اینکه مسئولان منابع طبیعی باید در مواجهه با معارضان روستایی سعه صدر نشان دهند، خاطرنشان کرد: در کنار این متخلفان و متصرفان اراضی ملی توجه داشته باشند که اداره کل منابع طبیعی در چارچوب قانون با آنان برخورد می‌کند.

عصفوری همراهی اداره کل منابع طبیعی در توسعه استان زنجان را قابل تقدیر دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم این دستگاه بیش از پیش در طرحهای توسعه اقتصادی استان زنجان در تمامی بخش‌ها نقش اساسی ایفا کند.

وی ضمن تاکید بر لزوم تعیین تکلیف شدن پرونده‌های ملکی مربوط به حوزه منابع طبیعی در مراجع قضایی استان زنجان افزود: البته بخش عمده‌ای از این پرونده‌ها به صورت کدخدامنشی می‌تواند قابل حل باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و مدیریت منابع استاندار زنجان با بیان اینکه تعامل اداره منابع طبیعی استان با مردم در حوزه آبخیز قزل تپه بسیار قابل توجه و مطلوب گزارش می‌شود، گفت: امیدواریم طرح‌های مشارکتی با محوریت توسعه پایدار در استان زنجان افزایش یابد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار