کد خبر: ۲۶۱۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۱ 16 July 2016
قائم مقام وزیر کشور در امور فرهنگی اجتماعی با اشاره به قول‌ مساعد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برای تخصیص بودجه ملی به سواحل مازندران، گفت: به دلیل حجم فراوان مسافرت به مازندران، تامین هزینه‌ها از توان مدیریت منطقه‌ای افزون‌تر می‌شود.


تقی رستم‌وندی در حاشیه بازدید از سواحل و طرح‌های سالمسازی دریای بابلسر در جمع خبرنگاران با ابراز رضایت از عملکرد مدیران استان مازندران در فراهم کردن امکانات سطح سواحل، اظهار کرد: وضعیت موجود خوب است ولی باید تلاش کنیم همیشه یک گام به جلو باشیم.

وی افزود: باوجود پیگیری‌های انجام شده، متاسفانه هنوز بودجه ملی برای عمران سواحل مازندران اختصاص پیدا نکرده است.

قایم مقام وزیر کشور با اشاره به قول‌ مساعد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برای تخصیص بودجه ملی به سواحل مازندران، تصریح کرد: به دلیل حجم فراوان مسافرت به مازندران، تامین هزینه‌ها از توان مدیریت منطقه‌ای افزون‌تر می‌شود و باید تلاش کنیم تا کمک‌های لازم به مدیریت محلی و منطقه‌ای صورت گیرد.

رستم‌وندی کشور با بیان اینکه همه مدیران ملی و منطقه‌ای باید برای تامین بودجه‌های لازم پیگیر باشند، خاطرنشان کرد: در صورت اختصاص و تامین اعتبارات لازم برای عمران سواحل، خروجی این فضا، یک اوقات غنی شده فرهنگی و اجتماعی است.

وی در پایان بر ضرورت بررسی نواقص سطح سواحل تاکید کرد و گفت: به طور معمول هر کار عمرانی نواقصی هم دارد و باید تلاش شود تا مردم از خدماتی که به آنها ارائه می‌شود رضایت کامل داشته باشند.

خبرگزاری ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار